Americké sušenky

29.1.16

IMG_6877

Recept na americké sušeny znám už hodně dlouho. Po škole jsem teda sušenky upekla a mamka večer v odšťavňovači odšťavnila pomeranče, tak jsem si tu šťávu dala k sušenkám a bylo to fakticky moc dobré. Jsem ráda, že je tenhle týden už pryč, psali jsme snad osm testů, do toho dokončuji školní noviny a do toho ještě musím stíhat brigádu u mamky v práci + si chci někdy najít čas i na Vojtu, blog, na sebe apod. Ale dost o mě a jde se na sušenky:)

IMG_6879

Potřebujete:
  • plech + pečící papír
  • 500g polohrubé mouky
  • 250g másla/hery
  • 250g krupicového cukru
  • 2 vejce
  • špetka soli
  • 1 a půl pytlíku kypřícího prášku
  • 350g čokolády (na vaření, nejlépe)
Postup:
Do misky rozklepneme vajíčka, nasypeme odvážený cukr a dáme měkké máslo nebo Heru, je to jedno (já měla Heru). To vše rozšleháme a vznikne nám taková hmota. Do ní přisypeme mouku, kypřící prášek a sůl. Rukama z toho pak vytvarujeme těsto. Pak si nakrájíme čokoládu na kostičky a ty zamícháme do těsta, které by nám mělo tvořit takovou velkou jednotnou hroudu. Na plech si dáme pečící papír a na něj vytvarujeme z těsta kuličky. Dávejte kuličky dále od sebe, protože se roztečou a kdyby byly moc blízko u sebe , tak se můžou roztéct v jednu velkou placku. Pečte je pak cca 20 minut na 180 až 200 stupňů:) A pak už můžete vesele jíst!

IMG_6885

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)