Amsterdam 2015

by - 29.1.16

Na konci října jsem měla možnost jet na exkurzi do Skotska. A ta náhodou zahrnovala i den strávený v Amsterdamu. Už jsem tam jednou byla, takže bylo fajn zaskočit si na místa, která už jsem znala z dřívějška.
Do Amsterdamu jsem se podívala už v květnu 2013. Tehdy jsme toho tam stihli daleko více, než letos, ale nějak mi to nevadilo, jelikož tentokrát to už nebylo tolik o muzeích. Do Amsterdamu jsme dorazili kolem deváté ráno. Autobus nás vysadil v centru a následovala první část programu a to projížďka městskými kanály na lodi společnosti Loveboats. Tu už jsem jednou absolvovala a dokonce i u té stejné společnosti, takže jsem moc neposlouchala výklad nahraný na CDčku (který byl dokonce v češtině), ale spíše jsem seděla na zádi a jen se kochala okolím.

Po hodinové plavbě jsme společně došli na hlavní náměstí, kde jsme dostali rozchod na dvě hodiny a něco. Vydali jsme se do všudy přítomých Coffee shopů na obhlídku a možná i pro nějaké suvenýry;) Já jsem v Amsterdamu koupila Vojtovi jedny vážně pofidérní sušenky s trávou tak uvidíme co se z nich vyklube, ještě jsme je nezkoušeli:D Pak jsme s Katkou dostaly chuť na něco sladkého a zvítězila wafle. Našli jsme jeden obchod, který spolupracoval s Nutellou, tak jsme tam zapluly a já si dala wafli s nutellou a jahodami a Katka jen tu s Nutellou. Byla tak dobrá, ale taky pěkně sytá, takže jsem tam musela i kousíček nechat, ale mňam!

Cestou zpět na sraz jsme se kdo ví jakou náhodou dostaly do známého "Red Light District" aneb do čtvrti plné nevěstinců. Ani jsme to nepoznali podle nápisů, jako spíše podle ženských ve výlohách obchodů- živých ženských! Tak jsme tudy profrčely a letěly na sraz. Pak už jsme se všichni nasoukali zpět do autobusu, který nás zavezl do Haarlemu (přístavu poblíž Amstru), kde jsme se měli nalodit na noční trajekt do Newcastlu. Záležitost na půl hodinky, kdyby si jedna holka nezapomněla občanku, pas nebo aspoň jejich kopii. Čekali jsme tam tři hodiny, nakonec ji na loď stejně nepustili a jedna z učitelek tam s ní musela zůstat a jet do Haagu vyřizovat náhradní cestovní doklad. No a o trajektu a Anglii zase příště;) Pokochejte se fotkama.

IMG_7052

IMG_7043

IMG_7035

IMG_7044

IMG_7030

IMG_7036

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)