Amy

by - 29.1.16

Ve druhé půlce srpna jsem se s Terkou vydala do Minikina. Navrhla jít na film o Amy Winehouse. Nijak jsem ji před tím neznala a ani jsem v podstatě nevěděla, co zpívala, ale jen to, že zemřela mladá na předávkování dogrami a alkoholem, ale jelikož mám takové životopisné filmy ráda, tak jsem řekla, proč ne? A rozhodně jsem toho nelitovala!

amy winehouse animated GIF

Už jsem pár filmů o životě slavných viděla, ale tenhle bych hodnotila asi jako zatím ten nejlepší. Vzhledem k tomu, že jsem Amy před tímto filmem skoro vůbec neznala (respektive věděla jsem jen, že existuje), tak jsem nějak nevěděla, co od toho čekat. Ale film mi skvěle přiblížil její život a to jaká byla. Taková trochu moc upřímná rebelka, závislá na dvou mužích, kteří ji v podstatě zničili život pitím a drogami. Snažila se být svá a taky vždy byla. Od začátku říkala, že si neumí představit být slavná a že by se z toho asi zbláznila. Což se také v podstatě stalo. Lidé a sláva se na ní sypali jako těžký písek, ve kterém se postupně utápěla, až se utopila docela. Což je škoda, zjistila, jsem, že zpívala fakt dobře a byla to vlastně úplně normální holka, kterou pohltil svět showbyznysu. Film je hrozně pěkně natočený, nebo spíše sestříhaný z domácích i mediálních záběrů (některých ještě nikdy nepublikovaných) a líbí se mi, že tam mluví i sama Amy a její přátelé a hlavní aktéři v jejím životě. Má to hlavu a patu a i když j to asi jen zlomek jejího celého života, tak i to málo dost vypovídá o tom jak žila a jaká byla doopravy a né jen na stránkách bulvárních časopisů, ye kterých ji většina lidí znala.


Já za sebe můžu film jedině doporučit. Díky tomuhle filmu už si nemyslím, že to byla jen další rebelka, které stoupla sláva do hlavy a tak začala brát drogy a pít alkohol až se prostě "uchlastala". Nebyla na takovou slávu připravená a asi o ní ani nestála. Několikrát se pokoušela léčit v léčebnách, ale díky jejímu partnerovi se jí to nedařilo. Je mi jí svým způsobem i líto. Každý by se měl na ten film podívat, aby ji lépe pochopil. Já už to udělala a je škoda, že svět přišel o takovou zpěvačku. Určitě se na ten film podívejte... myslím to vážně;)



Viděli jste? Co si myslíte o Amy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)