Chorvatsko 2015

by - 29.1.16

Letos v červenci, jsem podruhé v životě jela do Chorvatska. Předtím jsem tam byla se školou, ale letos jsem jela s Vojtou, jeho mamkou, bratrem a bratrovou přítelkyní. Ti dva tam jeli na Ulra music festival ve Splitu a já, Vojta a jeho mamka, jsme se k nim tak trochu přifařili.

Ubytovaní jsme byli v apartmánu kousek pod Splitem ve vesničce jménem Podstrana. Byl tam jeden obchod, jedna pekárna, domy a pláž, jinak nic, možná jedna restaurace asi 500 metrů po pláži, ale stejně jsme do ní nešli. Někomu by se mohlo zdát, že tam zdechl pes, ale my takhle k moři jezdíme pořád, že bydlíme ve vesničce, kde většinou není ani to moře, za kterým dojíždíme (viz. články o Lefkádě v cestovací rubrice), takže já jsem byla zvyklá, dokonce to mělo tu výhodu, že moře bylo blízko.

Akorát z pláže jsme museli jít do kopce a pak ještě vyšlapat 68576465457 schodů do našeho apratmánu, který byl, dalo by se říct, skoro "ve věži". Jinak to bylo pěkné ubytování. Měli jsme svojí ložnici. V celém apartmánu byla dvě koupelny a ne jen jedna, což byla výhoda, protože ráno v nich byla fakt zácpa:D Měli jsme i dva balkóny s výhledem na moře a jeden s výhledem na hory, kde byla večer na nebi vidět i mléčná dráha. Jídlo nám zavařila Vojtova mamka a bylo opravdu moc dobré.

Jinak si nemůžu stěžovat. Cestu jsme přežili i v autě bez klimatizace, čemuž jsem se sama divila, ale ať žijou otevřená okýnka! Jednou jsme jeli na výlet do Splitu, do přístavu a tak a pak jsme ještě další den jeli na výlet do Omiše, ke jmse si nakoupili suvenýry, žašli na pizzu a dokoncě našli kešku (kterou jsem ještě do teď nezalogovala). Ale nebojte, jak říká můj strejda "Všechno má svůj čas" a já věřím, že se k tomu časem dostanu.

Vojta, zvyklý pořád něco dělat a nejlépe chodit po horách, měl trochu deprese z toho nic nedělání, které mi šlo naprosto perfektně, no a když se k tomu přidalo ještě svědění spálené kůže, jelikož jsme něměli krém s větším faktorem než 20 a byli jsme moc velcí skrblící, než aby jsme si koupili krém s větším faktorem tam, tak prohlásil, že mu moře zase na dlouho stačilo a že k němu už jen tak nepojede, jedině na Maledivy. Nu což, proti nejsem:P Také jsem si dovolila použít zde jeho fotky, jelikož jsem tam fotila tak sporadicky, že by tu skoro žádná fotka nebyla.

Já sama za sebe musím říct, že se mi tak opravdu líbilo. Klid, moře, slunce, teplo, Vojta a hlavně velký nafukovací kruh do vody, bez kterého to u moře prostě není ono! Mohla bych u moře žít celý rok, desetiletí, život. Nebo i jen prázdniny (jakože letní sídlo:D), ale zatím mi musí stačit i týdenní dovolená.

IMG_0110

IMG_0092

IMG_0127

IMG_0128

IMG_0135

------- Vojtovy fotky -------

DSC_1430

DSC_1416

DSC_1411

DSC_1450

DSC_1407

DSC_1483



Co vy? Byli jste někdy v Chorvatsku?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)