Fifty Shades Of Grey

29.1.16

Takže jak jsem již psala, na Valentýna jsem viděla Padesát odstínů šedi. Knížku jsem nečetla tak se od toho asi bude odvíjet i můj názor na věc. Původně jsem tento článek měla nachystaný až na zítra, ale tak co už:) Kdo má zájem může číst dále, ale může obsahovat spoilery tak pozor;)

Jak jsem řekla, knihu jsem nečetla. Nechtělo se mi číst takovou bichli prostě, no jo, ta moje lenost. Ale tak chtěla jsem se podívat alespoň na film. A možná, že kdybych ji četla, dívala bych se na film trochu jinak, než ho vidím teď. Možná by mi kniha vysvětlila určité věci, protože bez ní mi ten film připadal takový bez děje, zápletky a rozuzlení. Prostě tam nevidíte co se komu děje v hlavě a myslím, že v tom by mi kniha asi trochu více pomohla. Takhle začaly titulky a já si řekla "Jako vážne a kde je jako pointa nebo závěr?", zase komerční tah, aby mě donutili se podívat na dvojku, což asi stejně udělám, protože mě zajímá jak to dopadne. A děj? No ve zkratce sex, nejistota, štěstí, sex nejistota, štěstí. Tak to na mě, alespoň působilo. Nedivím se, že to má na CSFD tak málo procent, lidem, kteří to fakt nečetli, to asi moc neřekne no. Ale abych to zase úplně nesepsula má to super soundtracky! Elle Goulding a její Love me like you do sjíždím teď skoro pořád, ale i od Beyoncé Crazy in love a Haunted jsou super:) Určitě si je poslechněte, i když se třeba do kina nechystáte! Díky nim je scéna s helikoptérou asi moje nejvíce favorite;)


No jak jsem řekla... Bylo na prd, že se tam vlastně nic nestalo... Přislo mi to jako dvouhodinový začítek filmu, kde se seznamujete s tím co se teprve má doopravdy stát a ještě vám to ani pořádně nevysvětlí. Ale zajímá mě jak to tedy vše nakonec bude a proto se asi podívám i na dvojku (pokud nějaká bude).


Co vy? Viděli jste? Četli jste? Co si o tom myslíte?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)