Gel na ruce Mojito - Manufaktura

29.1.16

IMG_7447

Dnes přijde na řadu čistící gel na ruce z řady Mojito z Manufaktury. Do Manufaktury, jsem skoro vůbec nechodila, vlastně vůbec nechodila. Ale jednou mě přemohla zvědavost a asi jsem měla i hodně času než mi jel autobus a já byla zrovna v nákupním centru, tak jsem tam vlezla a koukala se, co kde mají. Celý obchod krásně voní. mají tam různé kolekce jako například pivní kosmetiku, pak nějaké citrusové plody a mezi dalšími také i Mojito. To se mi, kromě pomeranče, líbilo asi nejvíc. Z každé kolekce nabízejí různé produkty jako krémy na ruce, na nohy, balzámy na rty, gely na ruce, mýdla, pěny do koupele, soli do koupele a tak podobně.

IMG_7449

Kolekce mojito se skládá z antibakteriálního gelu, chladivého gelu na unavené nohy, balzámu na vlasy, sprchového gelu, šampónu, krému na ruce a nohy, mýdla a čaje. O všech produktech téhle řady si můžete přečíst více zde -> http://manufaktura.cz/kosmetika/mojito-kosmetika. Jak jsem již psala, já jsem si koupila právě zmiňovaný antibakteriální gel. Je fajn nějaký mít, když zrovna po ruce není místo, kde by jste si umyli ruce. Stál 109 korun a je skvělý. Když si ho vyprdnete na ruku má nejdříve konzistenci gelu, ale při kontaktu s pokožkou se změní na takovou vodičku, která voní mátou, limetkou a trochu panthenolem, který vám ty ruce vydezinfikuje. Ta jeho vůně, jde cítit ještě dlouho po rozetření a příjemně vás to osvěží. Jsem ráda že ho mám.

IMG_7451

Do Manufaktury jsem rozhodně nešla naposledy, je fakticky super, nevím proč jsem kolem ní vždy jen prošla;) Určitě doporučuji. Ještě mě tam zaujal malinový balzám na rty z jejich limitované malinové edice, ale o tom třeba až příště;)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. skvelá recenzia, dakujem. manufaktura je super, mám od nich tiež nejaké veci, mydlá.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)