Hobit - Bitva pěti armád

29.1.16

Jak jsem psala dříve, mezi svátky jsem tedy konečně viděla posledního Hobita. Šli jsme ještě před Vánoci a do Cinestaru, protože tam mají prostě lepší popcorn než v Cinemacity, i když tentokrát byl už trochu starší. Tak se na to tedy podíváme, ale opět upozorňuji, že článek může obsahovat pár spoilerů.

Takže, poslední Hobit a na dlouho asi i poslední příběh ze Středozemně, jelikož všichni tvrdí, že nic dalšího už se točit nebude, ale řekněme si to upřímně. Dávám tomu 10-20 let a někdo zase něco s touto tématikou vyhrabe a natočí, tak je to se vším. Už tak že máme X Hvězdných válek, Shreků a Madagaskarů. Ale tak kdyby někdo něco natočil, nestěžovala bych si, protože se mi takové fantasy filmy líbí. Je to podobné jako HP, Eragon, Letopisy Narnie atp. A to já zase můžu:)


No ale teď už k filmu. Jmenuje se Bitva pěti armád a asi proto, že matematika nikdy nebyla mou silnou sránkou, tak jsem se těch pěti armád nedopočítala, ale třeba jsem jen slepá:D Drak si filmu moc neužil, pravda, ale byl krásně udělaný. Kdybych to měla srovnat s Ergaonem, tak tělo draka bylo hezčí v Hobitovi, ale hlavu měl drak lepší v Eragonovi. Musím říct, že knihy jsem nečetla, takže nemůžu porovnat jak moc se to shoduje nebo neshoduje s knihou. Třeba se k tomu si to přečíst jednou dostanu. Každopádně jako film se mi to líbilo až teda na to, že to je fakticky více přes počítač, ale to je dnes už snad všechno. Přišlo mi, že Pán prstenů je i podrobnější než Hobit, ale vždy si všichni říkají, že to co bylo dříve je lepší než to nové. Jsem stejná:D Prostě konzervativec! A přišlo mi zvláštní, že se Torin tak nějak záhadným způsobem z té zlaté nemoci vyléčil, většina lidí se v tom koupe více a neprozře jen tak. A hlavně mi bylo líto, že umřely dvě hlavní postavy. Ale zase to alespoň nebyl ten typický happy end, který dnes vidíme ve většině filmů.


Ale jo, pěkný fantasy film, s nádhernou scenérií a zajímavým příběhem. Určitě doporučuji shlédnout všem fanouškům i nefanouškům (třeba tomu přijdete na chuť). Je jen škoda, že asi dlouho žádný další takový podobný film v kině nebude. Tedy příští rok Hunger Games a pak to vidím černě, bože na co budu chodit do kina?:D Asi už jen pro ten předražený popcorn, ale když on je tak dobrý, mmmm... :D


A co vy? Viděli jste Hobita? Co si o tom myslíte? :)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)