January favourites

by - 31.1.16

Je za námi první měsíc roku 2016 a já přináším první nový formát, který nebyl k vidění na mém předchozím blogu a to jsou favourites. Formát tohoto článku zná asi každý a doufám, že bude vycházet pravidelně každý měsíc.

Rifle H&M, peněženka Primark, šála Primark

V této kategorii tento měsíc nedám dopustit na mé nové rifle z H&M, které jsem dostal od Vojty na Vánoce. V H&Mku jsem si za poslední rok rifle zamilovala, protože mi perfektně sedí, jsou pohodlné a vždy je nosím až do roztrhání těla. Když jdu pro rifle, tak H&M je jistota. Další dvě věci jsou již z Primarku z mého výletu po Anglii a Skotsku, který najdete v sekci "UK trip". Peněženka, je z Primarku v Edinburgu. Do Anglie jsem jela s peněženkou, která se nedala ani zavřít, protože měla rozjetý zips, a tak, když jsem uviděla tuhle jemnou a světlou, jsem ji musela mít. V lednových favoritech je proto, že ačkoli s ní manipuluji teď čím dál častěji, tak se drží a od října je bez poskvrnky. A poslední je šála z Primarku na Londýnské Oxford Street, kde jsme měli dvě hodiny rozchod. Minulý rok u mě vedly kruhové šály, ale letos je převálcovaly tyto maxišály, do kterých se vždy zavrtám a zima nemá šanci.

Body sprej Avon Naturals (vanilika+švestka), Tonikum Garnier Pure, Balzám na rty Love nature- malina z Oriflamu, Tee Tree oil

V Beauty kategorii musím vyšvihnout zejména tonikum od Garnier, s jehož pomocí teď bojuji proti akné, které se v lednu stalo opravdu příšerným. Používám o zatím dva týdny ráno a večer a opravdu vidím pozvolné zlepšení, tak doufám že to v tomto duchu i bude pokračovat. Když už jsme u toho akné, tak na něj používám i Tee Tree oil, který mi vysuší ty nejhorší místa a urychlí tak hojení. Další věcí, bez jejíhož použití nevyjdu ven je tělový sprej z Avonu s vůní vanilky a švestky. Původně byl mamky, ale na ní voněl moc sladce, ale já jsem si ho vážně oblíbila. Jsme ráda, že se ke mně dostal, protože samotnou by mě nenapadlo si koupit něco s vůní švestky, která mě však velmi příjemně překvapila. A jako poslední zde mám balzám na ty Love nature malina, který jsem dostala od Tér. Nosím ho ve školním pouzdře, abych ho měla ve škole vždy po ruce. Miluji malinovou vůni a vždy si ho na rty naplácám tunu, abych polovinu mohla slíznou, protože té malinové vůni se prostě nedá odolat!:D

Brusinkové musli srdíčka od Semixu, Antonio G. Iturbe - Osvětimská knihovnice, Diář 2016 od Albi
V kategorii ostatních začneme jídlem. V DMku jsem totiž objevila musli srdíčka s brusinkami, tak jsem si je na zkoušku koupila a moc mi zachutnaly. Dávám si je ve škole do jogurtu nebo je chroupu jen tak doma u učení. Mají i více druhů tak se chystám vyzkoušet ty oříškové, čoko-banán a čoko-kokos. Prodávají se buď v balení jako na obrázku nebo v malých sáčcích za 9 korun. Dále bych tu pro vás měla knížku, kterou si myslím vážně stojí za to přečíst. Jelikož na čtení moc nemám čas a skoro vůbec teď nečtu, tak jsem se zhrozila když nám ve škole rozdali španělské knihy, které máme přečíst a napsat o nich. Navíc jsem dostala tu nejtlustší se 450 stranami. Je od španělského autora a v češtině ji najdete pod názvem "Osvětimská knihovnice" ("La bibliotecaria de Auschwitz"). Kvůli šetření času a lepšímu porozumění textu jsem ji vyhledala v naší knihovně a půjčila si ji česky, abych se nemusela se slovníkem zastavovat u každého třetího slova. Dala jsem jí šanci a jsem za to fakt ráda. Ta kniha je plná krásných citátů a mouder, které pronášeli sami vězni. Navíc je to mix pravdy a fikce, jelikož taková knihovnice v Osvětimi opravdu existovala a dle ní byl i tento příběh sepsán. Na konci mi i slzička ukápla! Ne vážně všichni povinně přečíst! A to já řeknu o málokteré knize, věřte mi;) No a málem bych zapomněla na poslední věc a to je můj nový diář na rok 2016, který jsem také dostala k Vánocům, ale tentokrát od mamky. No a jelikož první měsíc roku 2016 je za námi, tak můžu říct, že jej využívám velmi hojně. Objevila jsem kouzlo zvýrazňovačů, takže s mým novým barevným systémem a tímhle diářem už na nic nezapomenu.

You May Also Like

3 komentářů

  1. Šála je parádní! ♥ Jinak jsem moc ráda, že se malinový balzám dostal do oblíbených, i když podle mě by měl být zařazen spíše do others. :D Ty ho totiž víc sníš, než použiješ na rty. :) Srdíčka jsou moc dobré, dneska ozkoušené a asi si pro ně taky zajedu, zajímají mě ty ostatní příchutě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta peněženka je opravdu krásná! Všímám si, že teď najít nějakou pěknou peněženku je sakra obtížné.
    Ty müsli srdíčka mi nechutnají. :-D Ale tak já měla jenom ty oříškové no. Třeba takové čoko-banánové by mohly být mňammňam :)))
    A diář je taky moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná peněženka :) A diáře Albi miluju :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)