mimoni

29.1.16

Tak jsem se konečně dočkala a šla do kina na Mimoně, kteří mi přijdou děsně super. I když je to pohádka, tak stojí za to, protože ti mimoni jsou fakt děsně roztomilí a nemotorní:) V článku se najdou i spoilery, tak pozor;)


Mimoni jsou fakt děsně milouččí. Film je v podstatě o jejich historii, jak vždy hledali toho největšího padoucha na světě, aby mu mohli sloužit, ale jak se jim to né vždy podařilo. Zkoušeli žít i bez vůdce, ale po čase se jim to omrzelo, tak se tři mimoni - Kevin, Bob a Stuart - vydali do světa, hledat svého nového bosse, jak oni sami říkají. Vydali se tedy na sjezd padouchů do Orlanda, kde se jim podařilo získat místo u Scarlet Odkráglové, která si usmysela ukrást korunu anglické královně. Vše se zamotá a nakonec se králem dokonce na chvíli stane mimoň Bob (to je ten malinký), ale nakonec předá korunu Scarlet. Nakonec ale vše dopadne dobře a Scarlet je svržena, ale na konci filmu už se objevil malý Gru, který nakonec korunu vzal a mimoni ho nadšeně následovali:)

minions animated GIF

Film se mi líbil, zasmála jsem se situačnímu humoru, kterého tam bylo spousta. Sice jsme byli v sále nejstarší, když nepočítám rodiče, kteří dělali doprovod malým dětem, ale co už. Hlavně jsme měli zase šunkovo-sýrový popcorn, který byl zrovna obzvlášť dobrý, takže super:)


A nakonec já v mimoňském pyžamu:P



Viděli jste mimoně? Líbilo se vám to?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)