Nový začátek

29.1.16


Přiznávám. Jsem člověk, který nemá rád změny, ale i přes to jsem se rozhodla jednu změnu udělat. Rozhodla jsem se přesunout svůj dlouholetý blog www.doubleworld.blog.cz na tento nový blog a opustit tak doménu blog.cz, která mě provázela od počátků mých zkušeností s blogem. Proč jsem to udělala? 


Ani nevím, nějak mi blog.cz přestal být sympatický a přestal mě bavit. Blogspot mi přijde takový více free a začalo se mi více líbit to uspořádání. Jsem ale ráda, že jsem začala na blog.cz, protože myslím, že na blogspot musíte dospět. Tehdy jsem nevěděla nic o HTML nebo CSS, a proto, abych byla vůbec nějakým způsobem schopná vytvořit nějaký obstojný vzhled, byl blog.cz mnohem lepší, jelikož tam tyto znalosti nebyly nutné. Dnes jsem již, ale starší a snad i chytřejší a můžu svou tvorbu s klidem přesunou sem. 

Bohužel adresa www.doubleworld.blogspot.cz byla již zabraná a to jak s pomlčkou, tak bez, takže jsem musela vymyslet alternativní název. Nakonec jsem tedy vybrala název, dle mé přezdívky ze starého blogu. Oficiálně vám tedy představuji www.double.claire.blogspot.cz!

Chtěla bych se věnovat novým věcem, založit nové rubriky a k tomu se mi perfektně hodí systém štítků, který tu funguje. Ale nebojte se, rubriky jako focení, deník nebo cestování zůstávají. Rozšiřují se recenze a tipy různého druhu (cestovací, filmové, kosmetické). Je tu taky speciální sekce o darování krve, která se doufám rozšíří co nejvíce. Navíc jsem sem přesunula ze starého blogu, aby jste se k nim mohli pohodlně vrátit. 

Doufám, že se tady budete vracet stejně rádi, jako jste se vraceli na můj předchozí blog (který, zůstane stále k dispozici k nahlédnutí, jen tam již nebudu přispívat). Je třeba se s blogem někam posunout a věřím že blogspot, je pro mě krok kupředu.

Budu ráda, když se přidáte k mým pravidelným čtenářům, prostřednictvím odkazu v menu pod Instagramem:) Děkuji!

Klára:)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá to tady moc pěkné. Jsem zvědavá na nové články a celkově, jak se to tady bude vyvíjet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi strašně milá holčina už napohled, doufám, že budeme kolegyněmi blogerkami dlouho ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim ze to bol dobry napad. Blogy s domenou blog.cz na mna posobia vzhladovo dost nesympaticky. Vzhlad odvadza pozornost od obsahu. Drzim palce na blogspote.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem chtěla změnu, už mi to prostě přišlo takové nesympatické:/

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)