Ouija

by - 29.1.16

Teďka v neděli jsem viděla horor Ouija. Na horory normálně nechodím a na tenhle jsem šla jen proto, že bylo kino za 50 korun a navíc mě přesvědčil přítel a kamarádky. A tak jsme šli:) A myslím, že mi to zase stačí na rok!:D Opět upozorňuji na pár spoilerů!;)

Tahle recenze bude taková... no ... zajímavá, protože já se na ty hnusné scény prostě neumím dívat. Takže to u hororů u mě dopadá tak, že půlku filmu mám zakryté oči nebo něco podobného. Horší je, když si je náhodou nestihnu zakrýt, ale u tohohle filmu to bylo v klidu, nestihla jsem to jen dvakrát. Viděla jsem celkem tři horory. Sinister, V zajetí démonů a tohle. A z těch tří jsem nejhůře nesla to V zajetí démonů, takže to nebylo zase tak hrozné.


Je to o holce, která hraje hru Ouija, ale poruší jedno ze základních pravidel, hraje hru sama a tím vyvolá ducha dívky, která v jejím domě kdysi žila. A za to zaplatí životem. Její kamarádi se s ní chcou naposledy spojit a použijou k tomu právě tuto hru. Ale místo se svou kamarádkou se spojí s tou dívkou, která ji zabila. A ta se začne zbavovat jednoho po druhém. Jsou tam hnusná místa, ale i místa, která jsou poměrně v klidu. Konec to má takový více méně otevřený, ale byla jsem ráda když už jely titulky.


Na CSFD má tento film pouze 45%. Jako což o to, strašidelný je, tedy alespoň pro mě, ale myslím, že když tento film neuvidíte o nic nepříjdete a ušetříte si pár lekavých scén a nervů. Tak co, viděli jste? Co si o tom myslíte vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)