Pizza šneci

by - 29.1.16

IMG_6785

V kuchyni jako doma rozhodně nejsem. Né že by mě to nebavilo, ale prostě na jídla nejsem kreativní, jsem líná a chybí mi ingredience, pro které se mi nechce do obchodu. Ale výjimečně vše na šneky doma dnes bylo. Dělala jsem je asi po druhé nebo po třetí v životě. Většinou dělám totiž slaný závin, což znamená naprosto stejné ingredience, akorát že když chcete pizza šneky, tak těsto zatočíte a nakrájíte na asi centimetrové kolečka. Takže jak se to vlastně dělá?

IMG_6790

Potřebujete
  • plech + pečící papír
  • listové těsto (koupíte zmražené v obchodě)
  • oregáno
  • kečup
  • trochu sýru
  • trochu šunky
  • 1 vejce
Postup

Zapneme si troubu a necháme ji nahřát. Mezitím co se trouba nahřívá si připravíme těsto. To rozkrojíme na půl a vyválíme první polovinu. Tu polijeme kečupem a posypeme oregánem. Pořádně to rozetřeme do všech koutů a pak na to vše položíme šunku a na ni sýr. Těsto i s ingrediencemi zatočíme a vznikne nám váleček. Z něj pak krájíme cca 1 cm široká kolečka, která pokládáme na plech s pečícím papírem. Rozklepneme si vajíčko, promícháme a potřeme jím každého šneka zvlášť. Takhle připravené šneky dáme to trouby a pečeme cca 20 minut.

IMG_6792

Je to jednoduché a dobré:) Určitě to taky zkuste. A jaké jsou vaše oblíbené jednoduché recepty?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Pizza šneky u nás děláme a milujeme všichni :D :) je to super

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)