Teorie všeho

by - 29.1.16

Připadám si, jako bych v tom kině byla pořád. Né, ale je fakt, že tenhle rok už jsem tam byla snad 4 krát a to je březen. Ale dokud hrajou fajn filmy, tak proč ne? Je třeba toho využít, než zase příjde to období, kdy v kině není absolutně nic, co by stálo za to. Tentokrát jsem opět zamířila do Ostravského Minikina a společně s Terkou jsme viděly film Teorie všeho. Super film, tak koho zajímá víc tak čtěte dále, ale obsahuje spoilery tak pozor!;)


Opět jeden film, ze soudku "natočeno podle skutečné události". Což je stašně super, takové filmy mám nejradši:) A ještě radši je mám, když jsou věrohodné, jako že mi to řekně ten příběh tak jak byl a není to chaotické, jako například film "Jobs" o Stevu Jobsi, který mě svou chaotičností a neúplností trochu zklamal. Film je o životě Stephena Hawkinga, který na univerzitě onemocněl chorobou, při které vám ochabují svaly. Předpovídali mu dva roky života, ale dnes je mu již. Pohybuje se sice na el. vozíku, dýchá hadičkou, která mu prochází krkem a mluví díky speciálnímu počítači, ale je to světoznámý astrofyzik, který se zabýval časem a problematikou černých děr a napsal již plno knih a přednášel po celém světě. A film nás zavede do doby jeho studí, kdy potkává svou budoucí první ženu Jane a začnou se u něj projevovat první příznaky nemoci. S Jane mají potom děti, ale jeho zdravotní stav se stále zhoršuje. Nakonec se sice cesty Jane a Stephena rozdělí, ale i tak je to neskutečně zajímavý film. Nebrečela jsem, jen na konci když se tam pak píše jakože dnes je mu tolik a tolik a dělá to a to a Jane dělá to a to... To mě prostě vždy dojme nejvíc:)


Film je vážně super a zase navíc má pěkný soundtrack, ale jsem líná teď na večer hledat odkaz, takže youtube a hledejte;) Stephena obdivuju a přeji mu, aby ještě učinil nějaký převratný objev a byl šťastný. Opravdu se jim to povedlo natočit a Oscara si představitel Hawkinga určitě zasoužil. Určitě se na film podívejte, aby jste na konci zjistili, co je vlastně tou "Teorií všeho":)


Viděli jste? Nebo se chystáte?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)