New in #1

by - 14.2.16


Dneska asi pro některé trochu nudnější článek, ale jednou za čas se mi prostě nasbírá pár nových věcí, které bych vám chtěla ukázat. Není to tedy záležitost jednoho týdne, spíše jsem posbírala věci za celý měsíc, ale zase to nechci pojmenovávat dle měsíce, jelikož tohle nebudou pravidelné články;)


První tu mám dvě nové klubové kartičky. První je do TETA drogerie, kde jsem náhodou vešla a měli v akci věci od Garnier. No a u pokladny mi paní nabídla jejich kartu. S TETA kartou máte klubové slevy a navíc vám ještě každý měsíc pošlou kupon na 50% slevu na nějakou značku (tento měsíc to byl myslím Sensodyne). Karta byla zdarma, tak jsem si ji vyřídila a teď už jen čekám na nový leták:D Druhá karta je do Costy. Teda ne že bych byla nějaký "kafe fanda", ale občas tam s holkama zajdeme, a když u toho můžu za nákup sbírat body a za ně pa mít kafe zdarma tak proč ne.


Teď už se dostáváme k drogerii. Jak už jsem říkala v TETĚ měli v akci na produkty Garnier, tak jsem si na zkoušku koupila jejich tonikum proti akné z řady Pure Active za 99 korun, což by měl být ještě větší dryák než jejich řada Pure. No smrdí trochu jako Zineryt, tak uvidíme. Dále jsem si zase v akci, ale tentokrát v DMku koupila od Garnier i pleťovou masku, prý hřejivou proti rozšířeným pórům a černým tečkám, Píšou že jedna polovina sáčku je na jedno použití, ale mi vydrží ta půlka na dvě, takže když si cenu 29 korun vydělím čtyřmi, tak to za jednu aplikaci není nějaká hrozná cena. No a ještě tu mám čistící Tea Tree gel na obličej z Oriflame. Nemám ho teda přímo z Oriflame, ale sehnala jsem si ho levněji na internetu, takže jsem místo 159 korun platila 85 i s poštou, což se vyplatilo. Tea Tree má hojivé účinky, což se na můj rozdrbaný obličej perfektně hodí.


Pak tu mám jeden vybojovaný kousek z Lídlu. Měli tam totiž trekingové věci a já neměla žádné normální kalhoty na hory, tak jsem vstala a o půl sedmé, ještě před školou jela do Lídlu. Byla jsem tam 7:08, Lídl se otevíral v 7:00 podotýkám, a byla tam hlava na hlavě a skoro vše vybrané. Původně jsem spíše chtěla šedé, ale ty už tam nebyly vůbec natož ještě v mojí velkosti, tak jsem ukořistila jedny z posledních černých ve velikosti 36 a šla jsem. Alespoň na nich nepůjde tolik vidět špína nebo bahno.


No a pak tu mám poslední dvě věci. Když jsem byla v srpnu poprvé darovat krev, taťka dostal 200 korunovou poukázku do Shopping Parku Ostrava, kterou mi pak přenechal. Platila půl roku a jelikož končila 13.2., tak jsem ji už musela za něco utratit. Nakonec jsme  mamkou po dlouhém bloumání po obchodech vybraly tenhle šedý přehoz z Reserved. Po přehozu jsem se dívala už dlouho ale buď se mi nelíbily, nebo byly třeba pěkné, ale drahé, a nebo byly průsvitné, což mi na oblečení neskutečně vadí. Tenhle nikde neprosvítá a díky poukázce, jsem si ho mohla s klidem koupit. Měli ho i v černé barvě, ale tu já moc nemusím, tak jsem radši sáhla po šedé. No a k článku patří i červené tričko, které je sice takové obyčejné, ale to vůbec nevadí. Je s dlouhým rukávem a ukořistila jsem ho náhodou, když jsme si šli před kinem do Tesca koupit pití a já prolezla F&F, kde bylo ve slevě za 83 korun z původních 279 korun, tak jsem ho brala.



Tak a to by bylo protentokrát vše:) Pěkný zbytek víkendu!


P.S. Možná se pochlapím a po 100 letech přidám zase nějaký ten recept;)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já si chci tak dlouho zařídit teta kartičku, ale vždycky na to zapomenu -_- Jinak ten svetřík vypadá moc krásně ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mi někdo nabídne slevu, hned po tom skočím, takže kartičky, to je moje:D

      www.double-claire.blogspot.com

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Veru;) hledala jsem nějaký neprůsvitný fakt dlouho, takže z něho mám velkou radost:)))

      www.double-claire.blogspot.com

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)