Prázdninový post

by - 25.2.16


Konečně "pauza" delší než víkend. Už to bylo vážně potřebné. I když ta pauza spočívá pouze v tom, že nemusím ráno vstávat a plahočit se do školy a můžu se klidně prospat. Jenže i když pak vstanu, tak mě čeká spoustu povinností, jak jinak než školních. Bože ať už je červen a já mám konečně pokoj. No ale nebudeme si kazit prázdninovou náladu a pojďme společně chvíli prokrastinovat u článku obohaceného fotkami z procházky s Argem.



Jupí je pátek a konečně zvoní naposledy na delší dobu než na víkend. Prázdniny začaly a já je zahájila přespáním u Vojty. V sobotu všichni doma odjeli na hory (kde je lehký deficit sněhu), a tak jsem doma zůstala jen s babčou a se psem. V neděli jsem lehce využila prázdného domu a přišli Vojta, Vojta a Barča a měli jsme menší "film-night", kdy jsme se dívali na "Chyť mě, když to dokážeš" a tedy řeknu vám, že teda nic moc. No ale udělala jsem pizzu a povedla se, za což jsem na sebe hrdá, protože jsem na tom s vařením bídně.


V pondělí se udělalo fakt hezky a jelikož Argo smutně koukal, tak jsem ho vzala na procházku. Původně jsem chtěla jít jen na hřiště, ale nakonec jsem to protáhla až do lesa. I přes to, že jsme po cestě potkali dva psy, tak jsme to ve zdraví přežili. Dokonce jsem mu vyprala pelechy a okoupala ho, protože už to fakt potřeboval. Konečně ho zase můžu hladit, aniž bych měla po jednom pohlazení ruku totálně špinavou od všeho, v čem se válel od posledního koupání.


V úterý mě čekalo běhání po doktorech. Preventivka u dětské doktorky v 19 letech, kde jsem zjistila, že jsem opět přibrala (nečekaně, když můj pohyb je poslední dobou téměř nulový) a ještě předtím cesta k nové doktorce pro zápisový lístek. Myslela jsem, že už nežijeme v době kamenné a že jsou ty doktorky schopné si mezi sebou mou zdravotní dokumentaci přeposlat, ale to jsem se teda spletla. Budu tam muset jít znova a tu dokumentaci tam vlastnoručně donést. No co už.


Do toho jsem samozřejmě občasně chodila ven nebo přišel Vojta nebo jsem tiskla maturitní otázky nebo jsem se učila nebo jsem dospávala spánkový deficit ze školy (to mi zabralo opravdu hooodně času). Dnes tento režim narušilo takové malé ozvláštnění v podobě výsledků španělských zkoušek DELE, které jsem udělala!! Uff;) 2000 nevyletělo jen tak z okna...  No a zítra jedu za zbytkem na hory se strejdou, který tam s bratrancem dojíždí až později. 

Tak se mějte!

You May Also Like

8 komentářů

  1. krásne fotky, tiež by som sa šla prejsť niekm do lesa/parku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů , moc pěkné fotky, užij si prázdniny, já už je mám za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeejko krásne fotky :) Hlavne tá prvá tá ti veľmi vyšla! :) Tiež chodím rada na prechádzky do lesa, má to svoje kúzlo <3 :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž bychom my měli na vyšší škole prázdniny. Já jsem v týdnu dvakrát zaspala, takže jsem do školy přišla o několik hodin, nu což #jetojenVOŠka :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to náročný :) Argo je opravdu nádhernej! :) Hezčího boxera jsem snad nikdy neviděla :)) To s těma doktorama naprosto chápu, už jsem pár měsíců v doktorské situaci a dokud neodletím do USA, ještě budu běhat všude možně :/ Je to vyčerpávající. Gratuluji ke zkouškám :)
    http://americanlife2016-2017.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)