S hodinkami do Paříže?

18.2.16


Proč ne? Díky www.postovnezdrama.cz je to možné! Dobře, tak ne zcela doslova, ale pouze obrazně. Objednala jsem si u nich totiž další věc a tentokrát to byly hodinky s motivem Paříže. I když mám Paříž ráda a rána na ní vzpomínám, tak se musím přiznat, že nejsou pro mě, ale pro sestru, která je největší fanda Paříže, jakého znám. No a teď už něco málo o hodinkách, které mě příjemně překvapily.



Byla jsem moc ráda, když mi dnes na stole ležel balíček. Opět došel v pořádku a kvalitně zabalený a hlavně včas. Sice ne před termínem, jako obvykle věci z tohoto eshopu chodí, ale i tak tu byl druhý den z asi měsíčního rozmezí, kdy měl balíček přijít. Což je super, protože zatím mám jistotu v tom, že pokud vám dají termín, tak ho také dodrží a to je v dnešní době velmi sympatické. Takže opět chválím.


Hodinky měly mít zlatý ciferník a černý pásek, na výběr však bylo z mnoha barevných variant pásku. I když mě se kombinace zlaté a čehokoliv moc nelíbí, tak přece jen si je vybírala sestra, takže náš zákazník náš pán. Každopádně barva i fotky odpovídá. Příjemně mě navíc překvapila velikost ciferníku, který je takový trochu bych řekla větší, což je super, protože se neztrácí na pásku, ale to není žádní monstrum, které by bilo do očí z vašeho zápěstí. 



Jediné co bych asi vytkl jsou trochu fórová očka na zastrčení pásku, u kterých mi přijde jen otázka času, než se roztrhnou, ale i bez nich se dají hodinky používat, ale kvalita odpovídá ceně a vzhledem k tomu, že vzhledově ještě předčily mé očekávání, tak mohu dát pouze pět hvězd z pěti.


nlnlnlnlnl

You Might Also Like

3 komentářů

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)