February favourites

24.3.16

Pozdě, ale přece! Pomalu už se blíží konec března a já opožděně přicházím s únorovými oblíbenci. Asi je zbytečné se vymlouvat na to, že únor je přece nejkratší měsíc, když už máme 24 dní březen. Nevadí, tak hurá do toho!



Co se oblečení týče, v lednu jsem měla v oblíbencích takovou světlou šálu z Primarku. Tu však v únoru porazila tato kostkovaná šála z Croppu. Co si budeme povídat, únorová rána jsou prostě chladná a není nic horšího než, vylézt ráno z vyhřáté postele a plahočit se v té kose do školy. A když je mi zima na krk, tak je mi automaticky zima na celé tělo, což se s touhle šálou opravdu nekoná, protože přes ní neprofoukne absolutně nic. A druhou věcí na oblečení jsou tyhle jarní/podzimní boty. Od přelomu ledna a února je nosím fakt skoro každý den, protože je v nich teplo, nepromoknou a jsou pohodlné. Mám takové podobné ještě s podpatkem, ale víte jak blbe se s podpatkem chodí rychle nebo jak blbě se s ním dobíhá autobus? Proto dávám přednost této snížené verzi. 


V kosmetice je to pro tento měsíc sprchový gel ze stejné řady jako byl onen tělový sprej, který jste mohli vidět v lednových oblíbencích, tzn. od Avonu z řady Vanilka+švestka, která mě pořád baví tím, jak sladce voní. Taky jsem se zde rozhodla dát asi nejlepší řasenku co existuje. Mám ji už hrozně dlouho a podle toho taky vypadá (brzo bude potřebovat nahradit její novou verzí). Navíc se už v téhle podobě ani neprodává. Mluvím o Wonder Lash Mascara od Oriflame. Má takový zvláštní kartáček, kde jsou krátké i dlouhé štětinky a možná právě proto mi řasy nikdy neslepovala a hrozně dobře se mi s ní pracuje, i když si oči nemaluji zase tak často (jsem líná). No  a ani tento měsíc nechybí něco s Tea Tree a tentokrát je to čistící krém, který používám večer po umytí obličeje a nechávám ho působit přes noc. Příjemně chladí a myslím, že i celkem pomáhá.


Do kategorie "Ostatní" se toho tento měsíc moc nedostalo. První je sýrový popcorn. Na popcornu jsem ujížděla hlavně na podzim, pak se tahle moje úchylka zmírnila, ale v únoru mi opět nějak zachutnal a tak cca jednou týdně si ho udělám. A sýrový samozřejmě vede (tenhle mi dala konkrétně Ter k narozeninám, děkuji:)). No a aby věcí od Terky nabylo málo, tak jsem v únoru skoro úspěšně dopálila svíčky s vůní jablka a skořice z DM, které mi dala k Vánocům (zbývají mi asi 3).

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Boty vypadají hodně pohodlně, mám podobné :-) Čistící krém se mi líbí, něco takového bych ráda vyzkoušela

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. ten sprcháč musí nádherne voňať :))

    OdpovědětVymazat
  3. Sýrový popcorn je pro mě top! :) Hned bych si ho taky udělala!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Tu řasenku z oriflame také vlastním ale moje top řasenka z oriflamu je very me fat lash mascara. Sýrový popcorno jsem měla tuhle u kamarádky a také mi dost zachutnal. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No šála je prostě klasika, ty já miluju, takže i kdybys ji tady měla po páté, tak ti ji stejně pochválím. Jinak jsem moc ráda, že mé dárky tak moc využíváš a ten popcorn vážně obsahuje spoustu sýra, protože mi z něho bylo zle. Takže ověřená kvalita. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty vypadají hodně dobře... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tvoje botky vypadají moc hezky :) Uplně jsem dostala chuť na popcorn ale já mám stejně nejradši ten z kina šunka-sýr, ten je nejlepší ♥ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)