Jeseníky 2016 | Video sestřih ze svahu



Prázdniny už bohužel skončily, ale proč si je lehce nepřipomenout? Každý rok v únoru jezdíme na týden do Jeseníků na lyže. Letos to náhodou vyšlo na prázdniny (moje poslední jarní prázdniny, ach jo) a tak se jelo. Tedy já nejela na celý týden ale jen od čtvrtka do neděle, protože jsem chtěla být i kousek prázdnin doma a udělat pár věcí do školy (jak jinak).
Ale teď už k jádru pudla. I když sněhu moc nebylo, na sjezdovce byl a tak se jelo. Na svahu měla sestra perfektní příležitost zužitkovat svou novou kameru na způsob GoPro (i když od jiné značky), a aby z toho něco měla, tak jsem jí slíbila, že jí ty záběry pak sestříhám do videa. No a tak jsme si vyrobili improvizovanou selfie tyč z jedné mé hůlky (protože si od Vánoc nebyla schopná koupit normální) a točili jsme.


Jezdili jsme na Kopřivné pod Pradědem, kde byl i velký skokánek s pytlem od Primy COOL, takže můžete vidět i záběry ze skoků do něj. Jsem ráda, že jsem tam jela a s bratránkem a ségrou to ježdění byla celkem sranda. Stříhání videí mě baví a Movie Maker už vážně potřeboval oprášit. Snad se vám video líbilo.


Mějte se a pěknou neděli přeji!

You May Also Like

4 komentářů

  1. to je nádhera :) vidieť že si si užila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Video je hezky sestříhané a úplně mě vtáhlo na svah, že bych také někam jela lyžovat. Také vlastním outdoorovou kameru ale zatím jsem jí vyzkoušela minulý rok na Maledivách pod vodou, na svah jí taky vytáhnu jen co si sestavím stojan na helmu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý sestřih! Musela to být super dovolená! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. jde vidět, že sis to opravdu užila.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)