Marks&Spencer | Krém na ruce - kokos

8.3.16

IMG_7454

Dnes bych se ráda podívala na zoubek krému na ruce z Marks&Spencer. Jedna z věcí, které mi hrozně vadí, jsou suché ruce, ať už v zimě kvůli mrazům nebo v létě například na pláži. Proto už asi rok používám různé krémy na ruce. Předchůdcem tohoto byl fialkový od Baelei z DMka, který byl vážně super, ale teď už hurá na tento.

IMG_7452

Tenhle krém pocházel za sady, kterou jsem koupila tak rok zpátky. Stála nějakých 130 korun a byly tam ještě i další 4 příchutě, ale protože bych je nestihla spotřebovat všechny nechala jsem si jen tuhle, protože mám kokosovou vůni moc ráda:) Balení je sice malinké, ale tím, že ho nosím všude s sebou v tašce je to spíše výhoda, jelikož alespoň nezabere tolik místa. Mastí poměrně hodně, což je na fakt suchou pokožku super, ale na tu mojí, která zas tak suchá není je to trošku moc, takže jej stačí opravdu trocha a tím pádem vydrží dlouho.


Celkově jsem s ním spokojená protože poslední dobou jsem si vážně oblíbila kokosovou vůni. Ruce vydrží hydratované dlouho, ale i tak je na mě až moc mastný a trvá než se vstřebá, takže na rychlé promazání ve škole při psaní zápisu to není protože mi pak klouže celá propiska. Když tohle vše zohledním a přičtu cenu, která vychází na cca 33 korun tak dávám nakonec 4 hvězdy z 5!

nlnlnlnl

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Kosmetiku z M&S jsem ještě nezkoušela Krém vypadá dobře, ale má zvláštní barvu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude spíše nekvalitou osvětlení při focení fotky za to se omlouvám. Je normálně bílý:D Uznávám že to vypadá tak zašedle z té fotky;)

      Vymazat
  2. Kosmetiku od této značky jsem ještě nezkoušela, ale krém vypadá moc pěkně, napsala jsi fajn recenzi.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sa naň tiež pozerala a chcela som si ho kúpiť, no mal nejakú látku v zložení s ktorou niesom kamoška :D Ale vonia nádherne! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ešte som od nich nič neskúšala, ale vôňa musí byť úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. That cream must smell so good, I love coconut:)
    xx
    http://putitallonme.com/

    OdpovědětVymazat
  6. SUper, uvažovala som nad kozmetikou MS, tak asi si ju kúpim (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  7. Mne v M&S všetko tak smrdí :(. A keď som aj nejaký krém vyskúšala, tak vôbec nehydratoval, ale obal má strašne hezu :).

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju kokos a věřím, že voní skvěle! Já už jsem zkoušela sprchový gel a i nějakou pěnu jsem měla.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krém vždycky provoní celou lavici, takže mi je hned jasné, že hydratuješ. :D Alespoň to z toho dělá pěknou část dne ve škole. :) A musím souhlasit s tím, že obal je parádní!

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju kokosovou vůni, musí být parádní.. =) Asi ho vyzkouším =)

    OdpovědětVymazat
  11. Tuto značku neznám, ale obal vypadá nádherně!

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá moc pěkně, s kosmetikou z M&S nemám žádnou zkušenost :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Krém na ruky nosím taktiež stále so sebou, pretože sa mi ruky neskutočne rýchlo vysúšajú. Ja som si teraz obľúbila jeden z Manufaktury zo soli z Mŕtveho mora. No keby nemám ten, určite by som vyskúšala tento, pretože kokosovú vôňu zbožňujem ♥
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)