Narozeninový WISHLIST

12.3.16

S březnem jsou tady i mé blížící se narozeniny, které oslavím 21. března (nenarodili jste se někdo stejně?). Tak mě napadlo, že je to super příležitost na vytvoření wishlistu drobností, které bych si přála:)
1. Tělový peeling Soaphoria - Soaphoria je značka přírodní kosmetiky od našich sousedů Slováků. Peeling bych chtěla proto, že se mi na kůži na nohou a na rukou (hlavně v zimě) dělají takové červené tečky a mám tu kůži velmi hrubou. Neodborně se to jmenuje "kuřecí kůže"(když nad tím tak přemýšlím, vážně to tak někdy vypadá:D) a více si o tom můžete přečíst ZDE. No a právě peeling by to měl trochu zmírnit. Jako není to nic s čím by se nedalo žít, ale i tak. Navíc TENTO peeling který bych si já konkrétně přála voní po meduňce, mentholu a citrónové trávě, což musí být neskutečně svěží vůně (když si ji představím na základě mého krému na ruce z Manufaktury, který voní právě po meduňce no a když se k tomu ještě přidá menthol a citrón...<3).

2. Taška na notebook - Na Vánoce jsem dostala nový notebook, ale bez brašny, kterou si teda přeji k narozeninám. Poslouží ať už k přenášení notebooku nebo i k jeho skladování. Našla jsem tuhle, která se mi líbí a je levná. Je dostupná ZDE a je od značky Defender za pouhých 184 korun.

3. Zinková mastička Dulcia - Aneb můj boj s akné pokračuje. Zatím je to 1:0 pro beďary, ale já se nevzdám. A chci to tentokrát zkusit přes přírodu. Zinek pleti pomáhá a navíc ho obsahuje i Zineryt, který mi docela pomohl, když ho měla předepsaný sestra a já na něj tajně chodila (uvažuji o tom jít si pro něj na kožní, ale nemyslím si, že by to bylo až tak hrozné, že by mi jej doktorka předepsala). Opět je k mání na internetu ze stránky www.krasnakazdyden.cz a to konkrétně ZDE.

4. Zelený čaj Malina - Máta z Oxalis - Můj dlouhodobý favorit, který mi už z Vánoc dochází. Piji ho fakt nejčastěji, ze všech těch čajů, které jsem na Vánoce dostala a kterých mi na rozdíl od tohoto ještě hodně zbývá. Co dodat? Snad jen ODKAZ, kdyby někoho zajímalo přesné složení

5. Basic trička v jemných barvách - Co je lepšího na jaro než obyčejný jednoduchá trička? Poslední dobou mě nějak přestávají brát trička s potiskem a nosím je fakt minimálně. Přijde mi lepší mít obyčejné věci a různě je spolu barevně kombinovat. Když jsem byla minulý rok v Paříži, žádná z žen tam nebyla škaredě oblečená. A víte čím to bylo? Tou jednoduchostí. Nenosí moc žádné vzory a potisky, ale spíše jednoduché jednobarevné věci, které k sobě vzájemně ladí (a hlavně bílou, nám. modrou, černou, hnědou, proužky apod.) jako například TADY. Tyhle trička jsou konkrétně z H&M

6. Olej na vlasy - Naposledy jsem měla tento od Elseve, ale už mi bohužel došel. Ty lahvičky jsou prostě na moje vlasy strašně malé a mám je hned spotřebované. Oleje mi přijdou lepší než gely a různé tužidla protože mi po oleji vlasy neztvrdnou a zároveň je nemám tak moc jako slámu, když si je rozpustím. Odkaz ZDE.

7. Lak na nehty - Kdo mě zná, tak ví, že nemám ráda výrazné laky (rudá, tmavě modrá, černá, fialová atd) a že když už nějaký mám, tak je jednoznačně světle růžový, nude, béžový, světle hnědý nebo bílý. Tenhle na obrázku je konkrétně od Rimmelu, odstín 203 - Lose your lingerie z kolekce Rity Ory. Už teď vím, že jej dostanu od sestry, tak se moc těším;) Další, které bych ráda jednou měla, jsou od Miss Sporty a to konkrétně odstíny 010 a 015;)

8. Obal na mobil Mercury case - Tyhle gumové obaly od Mercury jsou vážně super. Mám už od minulého roku sloníkový, který nosím každý den a už by to chtělo změnu. Chtěla jsem tenhle vínový, ale na eshopu, kde byly tyto obaly levné a kupovala jsem tam i ten sloníkový, je tenhle už asi roky vyprodaný. Asi mám smůlu no nebo ho budu muset pohledat na Ebay a podobných serverech. 


Pěkný den:)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Fajn výběr. Mě nejvíc zaujal asi ten zelený čaj :D jsem na čaje strašná. Mám ráda nové a zvláštní chutě/aroma čajů.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný wishlist :) něco od Soaphorie bych taky chtěla vyzkoušet a na lak od Rimmelu se určitě těš, protože ty jsou vážně super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling soaphoria si chci také pořídit. Čaje Oxalis mám moc ráda, snad žádný mě nezklamal. Kupuju si hlavně jejich zelené a ochucené roibosy.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný wishlist, tie tričká sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Basic trička se hodí snad úplně vždycky :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý výber, mňa najviac zaujal telový peeling :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super wishlist! :) Tiež by sa mi zišiel nejaká taška na notebook, keďže by som ho rada v niečom prenášala :D
    A neviem či si si čítala moju odpoveď na tvoj komentár, ja som 19. marca :) Ale moja kamarátka je 21. ;)
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  8. Soaphoria je jedna z NAJ znaciek, cize vrelo odporucam :)

    Pozyvam na VELKU GA o Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  9. Basic trika jsou super, je to prostě takový must have :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)