TIP: Casual white watch

by - 10.4.16


Měla bych si zase uklidit v pokoji. Proč? Protože jsem si málem ani nevšimla, že mi mamka dala na stůl balíček s další zásilkou z www.postovnezdarma.cz. Tentokrát mi přišly již třetí hodinky, které od nich mám, takže pokud sháníte levné a pěkné hodinky, které na tom kvalitně nejsou zase tak špatně a nepotřebujete drahé značkové hodinky, tak čtěte směle dále.



Podobné bílé hodinky již od nich mám, ale s tím rozdílem, že mají stříbrný ciferník, který je jednodušší než tento a proto jsou mi také sympatičtější než tyhle. Celkově se mi ale hodinky s bílými pásky líbí a pokukuji i po nějakých světle hnědých, které samozřejmě nekoupím nikde jinde než na postovnezdarma.cz, protože se mi tento eshop náramně osvědčil, co se hodinek týče. Nosím je skoro každý den a nijak se to na nich nepodepsalo.


Na to kolik ty hodinky stály, mi přijdou opět poměrně kvalitní a to i pásek, který nevypadá vůbec uměle. Opravdu při nošení působí velmi dobrým dojmem a bílá barva se dá kombinovat snad skoro se vším. Pokud vás ale bílá neoslovila, jsou dostupné i v jiných barevných kombinacích, které si můžete prohlédnout přes odkaz pod článkem. Jediné, co jim mohu vytknou, jsou opět celkem fórová očka na zastrčení pásku, u kterých mám jisté pochybnosti o jejich výdrži. Uvidíme.


Zásilka pět došla ještě před avizovaným termínem doručení a velmi dobře zabalená, aby se hodinkám po cestě něco nestalo za což samozřejmě chválím. Vzhledem ke kvalitě oček na zastrčení pásku však nemůžu dát plných pět hvězd, a proto zůstáváme na čtyřech, což si myslím, že není vůbec špatné.

nlnlnlnl

Hodinky koupíte ZDE

---

Máte nějaké hodinky z Ebay nebo podobných stránek? Jak jste s nimi spokojeni?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Vyzerajú naozaj super! Veľmi sa mi páčia takéto jednoduché hodinky, ktoré sa dajú skombinovať skoro so všetkým!
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si život bez hodinek představit nedokážu. Každopádně zůstávám věrná svým DW. Tyto vypadají ale moc pěkně a řekla bych, že se hodí prakticky ke všemu :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)