Recenze | Kofeinový šampón Alpecin pro růst vlasů


Rozhodla jsem se moc nepsat recenze různých produktů, jelikož to není úplně ten směr, kterým bych chtěla aby se tento blog ubíral. Ale to neznamená, že se tady nikdy žádná už neobjeví, zvlášť pokud mě něco zaujme a hlavně se mi osvědčí jako tento kofeinový šampón Alpecin, který podporuje růst vlasů (a to i nových), jak uvádí ve svém popisku. Pokud vás zajímá vice, čtěte dále.


Každý na sobě vidíme nějaké nedostatky. Já si asi pře dokem a půl všimla, že se mi začínají dělat ve vlasech kouty (tzn. nemáte moc vlasů nad spánky). Vlasy nosím většinou stažené v culíku, takže to bylo celkem vidět. A tak jsem si klasicky sedla ke Googlu a hledala, jak se jich zbavit. A našla jsem tipy jako Biosil, lopuchová voda a mimo to také pánský kofeinový šampón Alpecin. Ano je sice pánský, ale recenzovala ho jedna slečna, které viditelně pomohl. Tak jsem si našla, za kolik ho mají u Doktora Maxe v lékárně a objednala jsem si ho. Stál necelých 160 korun a najdete ho ZDE, kdo by měl zájem.

Když přišel, tak jsem se s ním tedy začala mýt. Nutno dodat, že voní opravdu pánsky, což mi tedy osobně nevadí, ale nečekejte žádnou ovocnou vůni a jim podobné. jako u všeho co používám, jsem byla i tentokrát natěšená na okamžitý výsledek, který se "překvapivě" po měsíci nedostavil. Tak jsem Alpecin střídala různě s jinými šampóny (jednou Alpecin podruhé třeba Glisskur a tak pořád dokola). Nějak jsem to vzdala a přestala jsem očekávat výsledek. Mezitím jsem na Vánoce dostala další balení, takže když jsem dopotřebovala to první plynule jsem přešla na to druhé a vůbec na to nemyslela. 



No a někdy v půlce druhého balení jsem si všimla, že mám kolem obličeje nové malé vlásky a to i tam, kde jsem to potřebovala -> v koutech! Už jsem ani nevěřila, že by to nějaký efekt mohlo mít, ale světe div se, on se vážně dostavil. Dneska, už jsem na začátku třetího balení a "nové vlasy", už nejsou tak nové a mají už takových 5 centimetrů, ale i tak jsem s ním spokojená. Kouty ještě nemám ideální, ale šampón splnil to, co měl, i když ne mávnutím kouzelného proutku, jak jsem si naivně představovala.

Takže pokud vám někde "chybí vlasy" nebo máte problém s jejich růstem, už víte kam sáhnout;) Hlavně buďte trpěliví!

DOPORUČUJI


You May Also Like

7 komentářů

  1. :) u nás mají jen tělové mléko, máslo bylo jen toto :/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto články se vždy hodí, protože si myslím, že ohledně růstu a nedostatku vlasů bojuje mnoho žen i mužů. Věděla jsem, že šampon existuje, ale nikdy jsem nečetla žádnou recenzi. Už jen kvůli tomu, že vlasů mám mnoho a rostou mi i na tvářích...jsem jak méďa :D Jedinýmmým porblémem je, že pomalu rostou...měla jsem krásné dlouhé, ale debil jsem šla na totál krátko....ale o tom jindy. Myslím si, že tento produkt opět dokazuje, že člověk musí být trpělivý a ne všechna kosmetika je ztracena :D Moc pěkný článek! :)
    -Eva
    http://rainbow-journeys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. Přidávám se k pravidelným čtenářům :)

      Vymazat
  4. Taky si myslím, že to určitě hodně lidem pomůže. No já mám vlasů až moc takže po takovýhle výrobcích moc nekoukám. Každopádně pěkný článek :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  5. V životě jsem o něčem takovém neslyšela, ale jak už zaznělo v komentářích nade mnou, asi to bude i tím, že jsem po tom nikdy nepátrala. Každopádně mě hrozně překvapilo, že to opravdu funguje. Takže jsem ráda, že jsi tím jen nevyhodila peníze oknem, ale k něčemu to také bylo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento šampon by přesně moje druhá polovička potřebovala!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)