Recept | Čokoládovo-ovocné mňamky

11.5.16


Jednoduché, rychlé, sladké "jednohubky". Recept je to nazváno jen proto, že se to pak dá jíst, jinak je to tak jednoduché, až je skoro divné to nazvat recept. Ale pokud si chcete udělat rychlou a sladkou jednohubku až vás chytne mlsná, tak je tohle super volba!

Potřebujeme:

  • čokoládu na vaření
  • mléko
  • ovoce dle výběru (já jsem použila banán a jahody)
  • posypku dle výběru (já jsem použila lotus sušenky)


Rozpustíte si čokoládu, kterou naředíte mlékem, aby byla tekutější a snadněji se nebalila na ovoce. Když se vám tedy rozpustí tak v ní postupně vymácháte vaše nakrájené ovoce a dáte ho na talířek/tác. Podle chuti si to pak ještě můžete něčím posypat, třeba kokosem nebo jako já rozdrcenýma lotus sušenkami. No a pak už stačí to jen nechat uležet a ztvrdnout v ledničce. Vážně jednoduché:)


Dobrou chuť!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Mňamka, dostala jsem na to chuť! <3 Ale možná jsem spíš dostala chuť na ovoce máčené v tekuté čokoládě a rovnou do pusy :D Nemůžu si vzpomenout, jak se to jmenuje...něco od F :D (a jsem líná to hledat) :D Jinak lotus sušenky jsou the best, asi by mě to nenapadlo, jako posyp! :P
    -Eva
    Rainbow journeys

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá naprosto skvěle! Určitě to vyzkouším!:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Och,mňam, odchádzam do kuchyne to hneď spraviť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle, úplně mě chytla mlsná! :D My doma často dělame takový podobný recept, akorát, že dáme dva piškoty, mezi ně banán (ale nejspíš pude i jiné ovoce) a pak to teprve namočíme do čokolády a dáme do lednice nebo to jíme rovnou-taky je to moc dobrý a jednoduchý :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá tak skvěle ♥ Na léto ideální dobrota, určitě to vyzkouším. Jak s banánem, tak třeba s kiwi, to miluji :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)