Foto | Zuzka - Colour splash

29.6.16

Miluju detaily, lidské tváře, oči, úsměv a barvy. A tohle je takové spojení všeho co jsem teď vypsala. Zuzka je náš umělec, tak mě napadlo, proč ji tentokrát nezvěčnit nějak kreativněji? A nechala jsem se inspirovat pár fotkami z weheartit a moje fotky byly na světě. Teda ne tak docela, protože první jsem musela přemluvit Zuzku, aby si na mě našla chvilku času v jejím nabitém rozvrhu. Samotné focení proběhlo narychlo v podvečer u nás na zahradě. Jsem ráda, že jsem měla foťák po dlouhé době v ruce a doufám, že už brzy se vám budu moct přihlásit s novými fotkami:)









You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásně fotíš! Jsi moc šikovná :) koukám tady na blogu i na tvém IG a vždycky t je pastva pro oči. Je z toho poznat, že tě to hlavně baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě moc těší:) baví mě to opravu hodně, jak říkám, měly by brzy přibýt další fotky;)

      Vymazat
  2. Klári, viděla jsem myslím už nějakou fotku i na Instagramu :). Moc pěkné snímky, povedly se Ti :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo viděla;) sice jen v počítači, ale tak teď už to máš i tady celé;) děkuji moc za pochvalu:)

      Vymazat
  3. Vypadá to dost zajímavě! Nejvíce se mi líbí druhá a předposlední fotka ;) taky jsem chtěla udělat barevné fotky s barvami jaké se používají při rainbow run, ale na internetu jsem je nemohla najít a když už tak za zlodějské peníze :O

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí ty detailovky, kde není celá tvář apod. Hezky vynikne ten colour splash a ještě k tomu ty krásné oči. Také jsem chtěla zkusit tento druh fotek ale jaksi nemám představu koho bych zneužila aby to vypadalo taky tak dobře :-D ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)