Colours of Ostrava 2016 ♫

by - 20.7.16


Letošní léto bylo pro mě opravdu festivalové a proto přináším report z mého druhého letošního festivalového zážitku. Tentokrát z festivalu Colours of Ostrava, na který jsem se dostala úplně náhodou. Pojďte si o tom něco přečíst.

Nejprve jsem na Coloursech měla, také náhodou, pracovat u vstupu = dávat pásky a tak za 85 kč/hod. Což teda nebylo vůbec špatné. Ale pak jsme jednou šly s Klárou fotit (fotky budou určitě na jejím blogu časem) a pak jsme si sedly do Karolíny na zmrzku, protože bylo teplo a měly jsme chuť. No a právě v Karolíně jsme narazily na soutěž s EISKAFFEE o 5x2 lístky na Colous, kdy stačilo vyfotit se s tím kafem nebo jen to kafe samotné a přidat hashtagy #bavseseiskaffee a #coloursofostrava. Kouknu kolik lidí je přihlášených a na facebooku jich bylo asi 20 a na instagramu také tak. 40 lidí přihlášených a pěti dají dva lístky? To je dost slušná pravděpodobnost vyhrát. A soutěž končila ten den! Tak jsem s Klárou letěla do Alberta to kafe teda koupit. Když jsem pak přišla domů, tak jsem vytáhla stativ a s pomocí samospouště nacvakala pár fotek. První jsem měla v hlavě nápad spíše jako půlka fotky kafe a na druhé půlce půlka mého obličeje, ale nakonec z toho vzešlo toto. A druhý den ráno píšou, že jsem vyhrála. Tak jsem zrušila brigádu a šlo se:)

Jít na Colours of Ostrava s Eiskaffee? Tak to by bylo BOŽÍ!

První den byl takový oťukávací. Měla jsem v plánu si projít celý areál, podívat se, kde co je a zmapovat terén. Přece jen jsem na Coloursech ještě nikdy nebyla. Přišli jsme chvilku před osmou, což mě v konečném důsledku štvalo ,protože na hlavní stagi zrovna hráli Treacherous Orchestra, což jsou takové ty skotské/irské písně, což se mi líbilo, ale bohužel jsme stihli jen posledních 15 minut. Pak jsme si prošli celý areál a zůstali ještě na Tame Impala a pak šli domů, protože se nám chtělo spát a Vojta ráno vstával na 6 do práce.


Druhý den už byl nabytější a dokonce na obloze i sem tam vykouklo sluníčko. Tentokrát jsme šli na sedmou hodinu, aby jsme stihly vystoupení Aurory, která je tam zhruba stejně stará jako já a byla super! Poté jsme se opět toulali areálem a čekali na koncert Of Monsters and Men, kteří se mi také moc líbili. Vyzkoušela jsem například brýle na virtuální realitu a je to teda fakt husťárna:D


Třetí den pršelo celé odpoledne a i celý večer. Ale i tak jsme šli, jelikož jsem chtěla vidět Kodaline. Vyrazili jsme tedy do areálu a zamířili nejprve na Cinestar stage, kde se promítaly filmy. Tak jsme se s Vojtou podívali na Mlčení jehňátek. Pršet bohužel nepřestalo, tak jsme se snažili pohybovat co nejméně venku a co nejvíce vevnitř, takže jsme chvilku seděli s Terkou a Leou v Gongu a pak jsme se šli podívat do Studia ČT, kde se natáčejí Události v kultuře, a do Světa Techniky. Nakonec jsme i v dešti stihli kousek koncertu Caro Emerald, což se mi taky moc líbilo a nakonec i vytoužené Kodaline:)


Poslední den bylo asi nejhezčí počasí ze všech 4 dnů. To se taky podepsalo na množství lidí, kteří přišli a byla tam doslova hlava na hlavě. Přišlo jsme tentokrát už na 15:00, aby jsme viděli Báru Polákovou a i po jejím vystoupení jsme měli velmi nabitý program. Hned po ní jsme šli na Thoma Artwaye, který byl mimo hlavní stage, ale taky byl super. Poté už následovali 2Cellos, na keré jsme se těšili nejvíce a byli vážně skvělí. Pak jsme měli chvilku pauzu a v osm začal Passenger, jehož vystoupení se mi líbilo ze všech na festivalu nejvíce. Je to vážně osobnost a to jak se baví a komunikuje s publikem je boží, nehledě na to, že skvěle zpívá a doprovází se sám na kytaru. No a nakonec jsme zůstali i na závěrečný Underworld.


Na závěr moc děkuji EISKAFFEE, že jsem se díky nim mohla na festival podívat, protože sama bych za to ty peníze nejspíše nedala, i když po absolvování jednoho ročníku to ve mě bude už vždy hlodat, zda mám nebo nemám jít. Uvidíme, jaký line-up si připraví na příští ročník, a třeba tam zavítám znovu.


Jinak videa a další fotky jsou opět na mém instagramu @greiplovaklara ;)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Muselo to byt vážně super!! Také bych rada jela, ale ty peníze a cesta.. To by byl dráhy výlet :D každopádně, pristi rok snad našetřím :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej krásny článok<3 fotky sú úžasnéé

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)