DIY barevné klíče

3.7.16


Dneska mám pro vás takový inspirativní článek, jelikož jsem se asi po 4 letech dokopala k tomu, abych si znovu přebarvila a upravila své klíče. Z fotky a z předchozí věty vyplývá, že už jsem takto klíče jednou upravovala, ale už to vážně potřebovalo obnovit. Pokud i vy chcete oživit svou klíčenku, tak hurá do toho.



Co budeme potřebovat? Skoro nic, jen stačí vybrat pár laků na nehty, které se vám líbí a máte z půlky vyhráno. Já teda potřebovala ještě navíc odlakovač a odličovací podušky, abych sundala zbytky starého laku z některých klíčů. Mám dvoje klíče, protože, když náhodou nevím, kde mám jedny, tak si narychlo vezmu ty druhé. A tak jsem zvolila dvě barevné kombinace a to modrou a červeno-růžovou, na každý svazek jednu. 


No a postup je jednoduchý. Stačí natřít vršky klíčů vybranými laky, nechat zaschnout a poté opakovat stejný postup i na druhé straně. Pak už můžete nasadit zpět na klíčenku a můžete vyrazit. Doufám, že se někdo nechá inspirovat a že nás s barevnými klíči bude chodit více.


Mějte se:)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Je to super nápad co se do přehlednosti týče. Nikdo nerad ztrácí čas zkoumáním který klíč patří do zámku :) určitě bych to taky zkusila, ale bohužel mám jen jeden klíč :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle nápad je naprosto ideální pro lidi co mají milion klíčů a i ty který nejsou do žádných známých dvěří :D Takhle to praktikuji už delší dobu a je to snad lepší než ty plastové blbosti na ty klíče :)
    Je fajn, že si se o to podělila s ostatními, já to nikdy nedokázala tak hezky vysvetlit a pospsat

    OdpovědětVymazat
  3. Párkrát jsem to také zkoušela, ale já ani moc klíčů na klíčence nemám, takže to pro mě nemá takový význam. Navíc nejsem absolutně umělecký typ, i když to vypadá, že je to primitivní, já bych byla schopná to jakkoliv rozpatlat :D Ale možná to zase zkusím, děkuji za tip^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)