Foto | Kristýna


Slíbila jsem nové tváře, tak začínáme. Tentokrát jsem fotila v centru a to konkrétně na Černé louce, u řeky a v Komenského sadech. Bylo to takové na rychlo domluvené, ale byla jsem moc ráda, že si Kristýna ozvala a domluvily jsme se na focení. Navíc jsem našla super velká garážová vrata ve "sloníkové" barvě, ke kterým se ještě někdy určitě vrátím:) Kristýna je moc pěkná a sympatická a rozhodně doufám, že jsme spolu nefotily naposled:)








You May Also Like

4 komentářů

  1. Moc pěkné fotky. Pozadí je skvělé a slečna je moc sympatická :)

    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od tebe by musí být super nechat se fotit, lidi ti sednou (tím neříkám, že ostatní věci ne :D). ;)

      Co máš za objektiv? #canonteam

      Vymazat
    2. Lidi mě také nejvíce baví a vždy asi nejvíce bavit budou:) Díky za pochvalu;) Mám objektiv Canon EF 50mm f/1,8 II stál kolem 3000 korun:) nedám na něj dopustit, je prostě boží a za tu cenu? pecka!

      www.double-claire.blogspot.cz

      Vymazat
  2. Za ty garážová vrata bych vraždila :-D jinak moc krásné fotky, slečna je opravdu krásná a celkově z ní vyzařuje sympatie a to se hezky odráží na fotkách ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)