Foto | Natálie (Red Nose Day)

16.7.16


Další novou tváří je Naty. Má obrovskou sbírku šatů, ze které jsem vybrala dvoje a proto se tu objeví ve dvou článcích. Dneska v červených a příště v kytičkovaných šatech. Fotit jsme byly u Trojhalí a u Karolíny. Ten den hrozně foukalo, což na některých fotkách dělalo trochu potíže, ale na některých to naopak pomohlo. První jsem uvažovala, že bych k červeným šatům koupila uši od Minnie a fotily bychom něco ve stylu Minnie, ale nedošlo mi, že prodejna, kde jsem měla uši vyhlídnuté bude mít ve státní svátek zavřeno a tak jsem ráno v zoufalství koupila v Tigeru klaunský nos a nakonec se to ukázalo jako super tah. Naty je hrozně super, má moc pěkné vlasy a s nosem i bez nosu jí to moc sluší. Ráda bych, aby to nebylo naše poslední focení:)









You Might Also Like

2 komentářů

  1. Naty je hrozne roztomilá a ty šaty s kombinací s tím nosankem a ji je super :)) a ty děláš opravdu skvěle fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, to je skvělý nápad s tím nosem. Myslím, že to vypadá i líp než kdybys koupila ty uši. :)
    Natalie je skvělá modelka, navíc ty šaty jí fakt sluší! :)
    Hezké fotky. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)