♥ Love is all around ♥

by - 14.7.16


Opět jsem se rozhodla objednat si něco z blogové nabídky postovnezdarma.cz a tentokrát mě zaujala plátěná taška s potiskem. Konkrétně ta s roztomilými srdíčky, tak jsem si ji
(možná trochu zbrkle) nechala poslat. Čtěte dále;)

Srdíčkový potisk tašky, mě zaujal hned na první pohled, a když jsem zjistila, že je ještě dostupný, tak jsem neváhala a tašku objednala. Celou dobu jsem žila v domnění, že se jedná o takovou tu klasicky velkou plátěnou tašku, kterou má skoro každý. Z tohoto omylu mě vyvedl balíček, který mi přišel tento týden.


Taška je velmi pěkná a plátno je kvalitní a pevné, žádná průsvitná hadra. Píšou, že je vyrobená z lenu a  bavlny. Ale je tedy menší než jsem čekala, což je ale moje chyba, jelikož jsem si nepřečetla rozměry, které v tomto případě jsou 34x32x23 cm. Daly by se v ní třeba příjemně nosit knížky z knihovny (pokud si jich nepůjčujete 20) nebo svačina/oběd do práce/školy.

Potisk i materiál jsou velmi kvalitní a taška ani nesmrdí jako z vietnamské tržnice. Docela dlouho jsem čekala na odeslání, ale když už tašku odeslali, tak opět přišla ještě před plánovaným termínem doručení, což je super a opět chválím a dávám 4 hvězdičky z 5 možných.


nlnlnlnl


Tašku naleznete ZDE



You May Also Like

5 komentářů

  1. Ta tašká je roztomila :) Moc se mi líbí jak píšeš, je to jednoduchý, lehce se to čte a mám i chuť si článek prohlížet dál.
    vaskojournal.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně moc pěkná taška! Také se mi teď začaly líbit plátěné tašky, udrží dost věci, jsou takové lehké, jednoduché a super na léto :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)