Štěrkovna Open Music 2016 ✌

4.8.16


A je to tady, přináším report z mého posledního(?) letošního hudebního festivalu. A tentokrát z Hlučínské Štěrkovny, kde se 29.-31.7. 2016 konal festival Štěrkovna Open Music. Bylo to zase něco trochu jiného než Colours a Beats for Love a tak to skvěle zapadlo do letošního festivalového panoráma. Pojďme se na to podívat:)

 Tentokrát to bude takové kratší shrnutí, jelikož nemám ani moc fotek, o které bych se s vámi mohla podělit. Festival na Štěrkovně, je takový menší "vesnický" festival, který se ale postupně příjemně rozrůstá. Cenově nás v předprodeji vyšel na 410 korun za 3 dny, což není tak špatné. Vše se odehrávalo na dvou stagích - hlavní a taneční, které se většinou střídaly v provozu.

První den (pátek) byl fajn, dostali jsme pásku, prošli si areál a našli jsme super kopečkovou zmrzlinu s celkem velkým kopečkem za 15 korun, tak jsem si dala, jak jinak než citrón. Prošli jsme si areál, koupili si něco na jídlo a koukali na západ slunce, který vidíte výše. Pak jsme už jen čekali na Chinaski, kteří začali o půl 11. Ti byli super, znala jsem všechny písničky, ale štve mě, že mi nezahráli "Kláru". Po skončení Chinaski přišli na řadu ATMO, kteří mě trochu zklamali, jelikož jsem je už slyšela na Majálesu před rokem, kde hráli tedy o hodně lépe. A nakonec jsme zůstali ještě na část vystoupení DJ Lowy.

Druhý den jsme šli opět až později odpoledne, když zrovna vystupoval Michal Horáček. Opět jsme se prošli na zmrzlinu, kde si mě tentokrát získala malinová. Ta byla možná ještě lepší, než ta citrónová. Pak už jsme se vydali k hlavní stagi, kde jsme si poslechli Mig 21,kteří také vůbec nebyli špatní a plynule jsem na ně pak navázali skupinou "Jelen". Krátké video z jejich vystoupení, je na mém Instagramu. Pak jsme si šli sehnat něco k jídlu což u mě znamenalo párek v rohlíku za 25 a sedli jsme si na lavičky a čekali na DJ Roxtara, kterého jsme viděli už na Beats for Love. Domů jsme došli o půl páté ráno.

Poslední den nám přestalo přát počasí. Kvůli tomu jsme také vynechali koncert Sebastiana a šli tam až tak hodinku a půl než měla hrát Slza. Celou neděli jsme v podstatě strávili schovaní v různých stanech s občasnými vycházkami pro pití a jídlo. A ze stanu jsme si nakonec poslechli i Slzu, kteří festival nakonec uzavřeli, z důvodu vytrvalého deště a blesků, které protínaly s železnou pravidelností noční oblohu nad Štěrkovnou.


Byl to fajn festival, pokud bude line-up minimálně tak dobrý jako letošní, klidně na něj zavítám znovu:)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. To vypadá jako skvělej zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooooo, tak kvôli Mig-u21 a Chinask-ám by mi nevadilo ani horšie počasie. Nie som taký práve festivalový typ, ale kvôli týmto kapelám - prečo nie. Nakoniec to mohol byť celkom super zážitok :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)