Foto | Natálie (druhá část)

by - 14.8.16

Ok je tady druhá část focení s Naty, která proběhla taktéž u Karolíny a u Trojhalí, akorát už bez klaunského nosu a v tentokrát květinových šatech, tak jsem vám to rozdělila do dvou rozdílných článků. Fotek bylo v těchto šatech sice méně, ale snad to nevadí.








You May Also Like

14 komentářů

  1. Ty vlasy, to je nádhera! Fotky jsou takové krásně letní, veselé, super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi šikovná! A slečna je krásná, má nádherný úsměv a vlasy! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Okolí Karolíny je hodně fotogenické :) taky tam chodím ráda fotit!:)
    Fotky se moc povedly. Líbí se mi! A ty vlasy♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi sympatické dievča a nádherné fotky!:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky :) slečna má nádherne vlasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, máš krásné vlasy :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekné fotky :) vybrala si super modelku s pekným úsmevom a šatami :)

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj robíš skvelé fotky, tie na lavičke sa mi páči veľmi preveľmi. Pamätám sa aj na fotky s červeným nosom, tiež paráda, také hravé a veselé. Sympatická modelka a pekné fotky. Podarilo sa fotenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný fotky, obzvlášť ty první dvě se opravdu vydařily. Natálie je opravdu nádherná a ty jsi jí krásně zvěčnila.:)
    PS:Omlouvám se za předchozí komentář, ale uklikla jsem se o stránku. :)
    Chic by Jane

    OdpovědětVymazat
  11. Povedené fotky, krásná modelka a šikovná fotografka :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  12. Dievča má veľmi super vlasy a nádherné šaty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)