Foto | Terka & Robin

by - 22.8.16

Aneb jak jsem těsně před odjezdem náhodou fotila svatbu. Náhodou proto, že jsem k tomu přišla opravdu haluzově. Terka na facebooku hledala hostesku na brigádu na pondělí 8.8.2016. Tak jsem se jí ozvala, že bych měla zájem a vyšlo to. No a v pondělí po brigádě se mě zeptala jestli fotím, že viděla na facebooku moji fotku, kde mám v ruce foťák. No a já řekla, že tak trochu ano, tak Terka navrhla, jestli bych jí v pátek nechtěla fotit svatbu. A tak jsem na to kývla. Fotila jsem celý den od příprav až po večerní zábavu a stále mi ještě tak půlka fotek na upravení zbývá, ale i tak bych se s vámi ráda podělila alespoň o tyhle "novomanželské". Terka s Robinem jsou super, doufám, že jim to dlouho vydrží a budou spolu šťastní:)










Hodně štěstí!


You May Also Like

14 komentářů

  1. Na té se stromem bych zaostřila i ženicha, ale jinak super, z fotek čiší láska a radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si vědoma, ale moje pevná 50tka v tom shonu prostě odmítala spolupracovat. Proto mám i fotky se ženichem v popředí, ale ty, kde byla v popředí nevěsta v bílém, vypadají prostě lépe:D

      https://www.youtube.com/watch?v=K3EGOMhepQ0

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky! Musel to být docela zážitek, to focení té svatby :) A brigádu jako hosteska také vždy dělám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásne fotky, vyžaruje z nich šťastie. :) Ale to je samozrejmé, novomanželia sa usmievajú od ucha k uchu. Verím, že im to dlho vydrží.
    Je fajn, keď sa naskytne takáto príležitosť, snáď sa aj ja s fotoografovaním niekde posuniem v budúcnosti. Každopádne, veľa šťastia pri upravovaní toho ďalšieho zvyšku fotiek. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky! hlavne ta pri strome :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad svatebními fotkami se vždy tak rozplývám! ♥ Moc pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky! Možno budem aj ja raz fotiť svadby, haha :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba joo, já k tomu přišla jako slepý k houslím:P

      Vymazat
  7. Wow tak to bola naozaj náhoda, ale pre teba úžasná príležitosť. Veľmi sa ti fotky podarili, a mladomanželia sú s nimi určite spokojoní. Sľubná kariéra fotografky sa ti teda rozbieha :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)