Sekáčové úlovky n.1 #black&white

27.8.16

V poslední době mě sekáče opět chytly. Z velké části hlavně proto, že jsem v Ostravě našla jeden naprosto boží a levný. A proto bych se s vámi o mé úlovky chtěla čas od času podělit. Věřte mi, někdy se tam dají najít opravdu poklady! Začínáme třemi letními kousky v černé a bílé barvě.

Jako první tu mám šortky, které jsem našla jen náhodou. Byla jsem zrovna v sekáči a poprvé se mi stalo, že zrovna když jsem tam byla, přivezli ze skladu stojan s novými věcmi. Hned se tam seběhlo pár lidí, tak jsem se přidala a našla jsem tam tyto super, letní, černobílé kraťasy s bambulkami na okraji a s vysokým pasem. Na černém potisku mají malé bílé kytičky a teď u moře je nosím skoro pořád. Cena? 45 korun!
  

Dalším kousek je bílé triko s krátkým rukávem, které je "obyčejné", ale ten strašně příjemný a vzdušný materiál prostě nelze nemilovat. Na fotkách ho mám sice zastrčené v kraťasech, ale jinak má normální délku, rukávy má mírně nařasené, na zádech má zip a vepředu má takové dírky, jak můžete vidět níže. Přijde mi takové "romantické" a to se mi moc líbí:) Cena opět 45 korun!


 A jako poslední v tomto článku vám chci ukázat "záclonu na pláž". Je to prostě taková krajková věc, kterou na sebe hodíte na pláži nebo na cestě z ní a aspoň vám v tom není horko. Tu jsem teda neobjevila já, ale ségra. Jenže ta už má podobnou, tak jí dala mi. Původně je z Primarku a stála také 45 korun:)


A co vy? Chodíte do sekáče?

Omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem je narychlo a téměř po západu slunce, aby stihl článek vyjít, jelikož se zítra přesouváme na jiný ostrov a už by nebyl čas (#prokrastinacejakoprase). Doufám, že mi prominete a slibuji, že u příštích úlovků (kde bude spousta super věcí ještě levnějších než v tomto článku) už kvalita bude lepší:)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Ty kraťasy jsou super. Já nemůžu mít jeanové a nízké, takže takové by mi určitě vyhovovaly. Bohužel, v obchodech jsem narazila jen na ty nevyhovující. Ještě že už léto končí a já nic nemusím složitě shánět :D

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Občas tam samozrejme zavítam a vždy sa tam dajú nájsť skvelé veci, napr.ako tieto tvoje! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kraťasy jsou naprosto parádní! My s mamkou plánujeme ten sekáč navštívit už asi měsíc, ještě když tam pracuje ta kamarádka. Ale pořád se nějak nemůžeme dohodnout ��

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dříve ulovila spoustu skvělých kousků na votočvohoz (teď vinted), to je vpodstatě stejné :) V praze ty sekáče bývají dost probrané a ty "lepší" se pak cenově zas až tak neliší od levných obchodů a věcí v akci, tak v tom nevidím smysl. Ulovila jsi ale moc pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  5. našla si tam samé super veci, mne sa v sekáčoch vôbec nechce prehrabávať a zatiaľ, vždy keď som tam aj natrafila nenašla som nič čo by sa mi páčilo :)

    Na mojom blogu prebieha GIVEAWAY bola by som veľmi rada ak by si sa zapojila ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké oblečení :) je pravda, že se někdy dají sehnat poklady i za malé finance :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou úžasné kousky, všechny se mi moc líbí ♥ Já do sekáčů už tolik nechodím, bydlím v malém městě a přijde mi, že u nás je opravdu těžké sehnat něco pěkného :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. U nás je tých sekáčov dosť, ale moc tam nechodím (strašne mam pocit že sú to veci po mŕtvych aj keď je to nepravdepodobné :D ) ale pár fajn vecí mam odtiaľ aj ja. Kraťase sú bohovské, tie si naozaj vychytala :) :3

    OdpovědětVymazat
  9. Chodím do sekáčů a fakt ráda :) Tvoje úlovky se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Po dlouhé neaktivitě jsem zase u tebe a měla jsem tedy co dohánět. Strašně moc se zlepšuješ a je to paráda!! Moc pěkné !!! Doufám, že už to nebudu tak zanedbávat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Aww tak tie sú fakt skvelé!! Ja musím zase ísť presondovať nejaké tu u nás doma :)) je ich tu pár dobrých no nie vždy majú super veci :) ale presne ako vravíš dajú sa tam ozaj nájsť poklady!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  12. Sekáč je můj druhý domov :D Zrovna včera jsem si tam koupila pár zásob na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sekáč je můj druhý domov :D Zrovna včera jsem si tam koupila pár zásob na zimu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)