Super letní osvěžení!

Léto se nám přechýlilo do druhé poloviny a proto bych se s vámi dneska chtěla podělit o tři nápoje, které jsem si přes léto oblíbila nejvíce a vždy si je ráda dám


První z nich se tedy nedá připravit doma, ale musíte si ho koupit. Jedná se o Kopparberg, což je nápoj, na způsob cideru. U nás se prodává ve třech příchutích a to hruška, limetka & bezinka a moje srdcová jahoda & limetka, kterou můžete vidět i na fotkách. Tento cider jsem poprvé zkusila na Beats for Love, kde jsem pak už nepili skoro nic jiného, no a to samé i na Colours of Ostrava. Takové moje festivalové pití. Obsahuje alkohol, takže mladší 18 let mají ještě smůlu, ale počkejte si.... stojí to za to. Nejlepší je samozřejmě vychlazený a s ledem! Jediné jeho mínus je jeho vyšší cena, ale dá se vychytat v akci, jako například nedávno v Albertu.


Druhý nápoj už je tedy dostupnější. Všichni o mě ví, že mám ráda kyselé věci a tím pádem i citrusy jako pomeranče, citróny, limetky atp. A proto je pro mě toto ideální volba. Dá se připravit ve dvou variantách - zdravější a nezdravé (která je samozřejmě božejší). První varianta je jednoduše s pomocí vody. Do ní nakrájíme limetku, citrón, lehce vymačkáme a přidáme led. Tadá, hotovo! A druhá varianta je vytvořená (jako na obrázku) za pomocí Spritu, který už sám o sobě má podle mě takovou trochu citrónovou příchuť. No a ty bublinky jsou tam prostě super!


No a posledním nápojem je ledová káva, podle mojí mamky. Stačí lžíce rozpustné kávy a to zalijete trochou studené vody. Kdo kávu sladí, přihodí k tomu ještě lžíci cukru (nebo podle chuti). Zamícháte to mixérem, což by vám mělo vytvořit pěnu (bohužel na fotce se nepovedla). Mezitím si do skleničky dáte led a vanilkovou zmrzlinu. To pak zalijete kávou s pěnou a dolijete mlékem. Teď už stačí jen zapíchnout brčko a je hotovo! Kafe normálně moc nepiju, ale tohle je boží!



A co v létě rádi pijete vy?:)

You May Also Like

17 komentářů

  1. Všechno vypadá moc lákavě, akorát v tom kafi by mi vadila zmrzlina.. kafe miluji, zmrzku taky, ale když je to 2in1, tak to není bohužel nic pro mě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmrzka není nutnost;) když třeba nemáme tak pijeme i bez ní. Já jí třeba hned na začátku lžičkou vyjím:D

      Vymazat
  2. Tiež kávu veľmi nepijem, ale ladovú si vždy dám veľmi rada! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi zaujímavé receptíky! Milujem studenú kávu, no urobiť ju na takýto spôsob ma ešte nenapadlo, určite to vyskúšam! :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  4. Všetky tri drinky vyzerajú veľmi dobre! Ja by som asi siahla po tej druhej variante, pretože kyslé mám taktiež veľmi rada :D
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  5. ta káva sa mi páči musím vyskúšať mňam:) sprite a podobné malinovky nemám rada väčšinou si vyštavim citron a zalejem vodou:)

    OdpovědětVymazat
  6. The first and the second are my favorites they look delicious
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  7. Posílám pozdrav do Ostravy:))
    Kopparberg jsem si hrozně oblíbila - hlavně jeho jahodovou verzi. Poprvé jsem ji pila nedávno - na bowlingu a od té doby si ji pravidelně kupuju. Je to závislost. Co si budeme povídat :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. Kopparberg jsem ještě neměla, ale jak to tady vidím, úplně jsem na něj dostala chuť :) já si dělám přes léto skoro pořád vodu s mátou a citronem, je to výborné osvěžení :) a ledovou kávu mám také moc ráda... do šejkru si dám 2 lžičky rozpustné kávy, (nescafe creme nebo velvet dělají krásnou pěnu) 1 lžičku cukru, prohrkám, naliju do sklenice přidám led a doliju mlékem... mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno vypadá krásně, já v létě miluji ledovou kávu :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ľadovú kávu veľmi nemusím, neako mi nesadla. :D

    Pozývam ťa na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, ľadová káva vyzerá božsky, už sa neviem dočkať, kedy ju vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  13. ahh, ľadovú kávu milujem! :D

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  14. Na festivale v Maďarsku som si objednala Somersby s tým, že som ani len netušila čo to môže byť (pretože som nápojovému lístku nerozumela) tiež to bolo niečo ako cider, aj farbou je to podobné.
    Tá limetka a sprite znie skvelo, to proste ani nemôže byť zlé.

    OdpovědětVymazat
  15. Kopparberg je nejlepší cider, jaký je u nás normálně dostupný. Za mě tedy hruškový jednoznačně! A ledová káva patří v létě také mezi moje oblíbené, normálně ani kafe nesladím, ale v létě zmrzlinku, karamel, šlehačku, mňam!

    OdpovědětVymazat
  16. Ledová káva je něco úžasného!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)