Aliexpress tipy #1

6.9.16


Dnes bych se s vámi ráda podělila o pár věcí, které jsem si objednala z Aliexpressu a zavedla tak novou sérii článků, kde se s vámi o některé věci, na které tam narazím a objednám si je domů, podělím a snad vás i inspiruji nebo vám poradím, zda si je koupit také nebo ne.



Jako první tu pro vás mám powerbanku, kterou jsem už vážně potřebovala, jelikož jsem si od někoho pořád musela pujčovat. Můj mobil totiž projevuje známky stáří? (nejspíše) a vybíjí se nějak rychleji než dříve (dobře možná je to i tím že využívám více data, ale to je vedlejší). Každopádně se mi bude hodit na mé časté nadcházející cesty do Brna, kde budu ve vlaku na mobilu velmi často. Hledala jsem nějakou s větší kapacitou abych ji nemusela furt dobíjet a na Aliexpressu se z powerbanek vyplatí kupovat jen ty značky Xiaomi, jinak riskujete, že se nemusí jednat o originál. Tak jsem si objednala tuhle s kapacitou 10000, což mi vystačí na několik nabití. A originalitu jsem si ověřila online. Má led indikátor toho jak je nabitá a přišla i spolu s kabelem. V přepočtu vyšla o 100 korun a kousek levněji než u nás.

Cena: 16,19 dolarů (398 korun)
Odkaz: ZDE


Jako další tu mám hodinky, které pro mě byly tak trochu překvapením, jelikož jsem si objednávala hodinky s čistým ciferníkem, protože se mi líbil látkový pásek v mých oblíbených barvách, který podle mě dlouho vydrží a neroztrhne se, a po rozbalení jsem zjistila, že mají logo hodinek značky Daniel Wellington. Ovšem, že to není originál, když stály kolik stály, ale i tak jsou pěkné a nosit je teda budu. Ukazují čas a to je hlavní! Odkaz, kde jsem je kupovala já už bohužel nefunguje, ale hodím vám jsem jiný se stejným obrázkem.

Cena: 2,54 dolarů (61 korun)
Odkaz: ZDE


A jako poslední tu mám dnes hřeben Tangle Teezer, který je božský protože netrhá vlasy. Sestra má už jeden originální, který jsem tedy používala také, ale budu potřebovat nějaký do Brna, tak jsem si na Aliexpressu koupila nový. Přišel zabalený dokonce ve stejné krabičce jako originál a i se stejným logem nahoře a kdyby měli stejnou barvu tak je od sebe nerozeznáte. Jen tenhle nový má možná trochu tvrdší štětinky, ale to se třeba česáním vychechlá. Každopádně netahá, což je super! Mají je navíc ve spoustě barvách včetně modro-růžové kterou už doma máme;)

Cena: 4.95 dolarů (119 korun)
Odkaz: ZDE


A co vy nakupujete na Ebay/Aliexpressu?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tak mi jde po dlouhé době psát ti sem komentář, tudíž toho hned využiju a jeden tady přidám! :P
    Tenhle článek je podle mě super nápad a já se budu rozhodně těšit na další pokračování. :) Hodinky jsem měla možnost vidět na živo a powerbanku jsem měla dokonce možnost i vyzkoušet, takže rozhodně dobrá koupě. O Tangle Teezeru taky uvažuju, takže se asi inspiruji tvým nákupním místem a zajdu tedy poprvé i na Aliespress a ne jen na eBay. :)
    Ještě dotaz, jak dlouho to asi šlo? :)

    www.enthusias-ter.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mi všechno šlo tak cca 2 týdny;) ty hodinky déle. Nevím to přesně tím že jsme byli v Řecku;)

      Vymazat
  2. Velmi dobrý nápad s tímto typem článku! :) Hodinky vypadají moc pěkně, Wellingtonky se mi strašně líbí! Ale škoda, že hodinky na ruce mít nemůžu (otékají mi z toho ruce:D). Jinak power banku jsem teď dostala k narozeninám a opravdu můžu říct, že je to nejskvělejší věc na světe :D Mám GoGEN a jsem spokojená :) A Tangle taneer je super!! Mám originál, na ty moje šílený vlasy je to nejlepší, ale už ho mám dlouho, takže štětinky jsou takové odrbanější, takže brzy určitě budu kupovat nový, třeba z Alieexpressu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hodinky jsou moc hezké :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mat powerbanku je velmi dobry napad.. dakujem za tip :) inak na kvalitu z alliexpresu alebo ebay velmi neverim, neviem si pomoct..

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tedy eBayová a to děsně moc :D. Propadla jsem tomu opravdu ve velké míře, ale zase se mi líbí, když si koupím nějaký řetízek třeba za pár korunek a pak mi ho každý chválí a ptá se, kde jsem ho sehnala, že musel být děsně drahý :D.. Opak je však pravdou :D. Některé věci bych nekoupila už nikde jinde. Ali jsem ale ještě nezkoušela, chystám se však na to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. na tie hodinky som tiež pozerala, že vôbec tam nepotrebujem to DW, ale ten ich design sa mi proste páči :) a tá nabka by sa mi zišla, len sa bojím či neodpálim telefón nejako :D

    OdpovědětVymazat
  7. Keby si nenapísala, že sú to fake DW ani by som si to nevšimla vyzerajú úplne rovnako. Inak je to veľmi super, že si začala robiť takýto druh článkov. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Po tomhle článku jsem ihned dala sledování blogu, protože nejen že jsi mě dostala krásným designem ale už i tímto článkem, ano aliexpress mám ráda, hodně tam objednávám ale líbí se mi ten nápad článku a hlavně jeho zpracování, no bomba ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, určitě takových článku bude více;) už mám zase něco na cestě;)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)