Dny Marianne 2016 + přehled kupónů

by - 11.9.16


Ano je to tady! Opět po roce přichází víkend plný slev aneb DNY MARIANNE 2016, které proběhnou od 16. do 18. září. Já se letos zúčastním už po druhé, i když mi to trochu komplikují DNY NATO, které letos vyšly na ten stejný víkend, ale to nevadí. Nafotila jsem pro vás přehled kupónků z letošního zářijového Marianne, aby jste měli představu a věděli, zda pro vás má cenu ho ještě shánět či ne. Já jsem si našla své favority, které jsem vypsala na konci článku. A co vy? :)


(když na fotku kliknete, otevře se v novém okně a zvětší se, aby šla lépe přečíst)























Mě osobně zaujaly slevy DM drogerie, H&M, Manufaktura, Oxalis, Pet Center, CCC, Cropp, Deichmann, F&F, L´Occitane, Knihy Dobrovský, Yves Rocher a Reserved. 


Našli jste si favorita vy? Půjdete na DNY MARIANNE?

You May Also Like

5 komentářů

  1. O dnech Marioanne jsem letos slyšela poprvé a koukám, že těch slev je opravdu požehnaně.. Myslím, že na nějaké ty nákupy opravdu příští víkend vyrazím :D Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě dny Marionne úplně míjí, nikdy jsem se jich nezúčastnila a ani letos to neplánuji :) Každopádně věřím, že si nakoupíš samé věci, ze kterých budeš mít radost :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že takéto niečo prebieha aj na Slovensku, ale u nás tie zľavy nikdy nie sú také lákavé ako u vás :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už som o týchto dňoch počula a musím dať za pravdu, že u nás zľavy nikdy nie sú také lákavé :) Prajem krásne nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujalo stejně jako tebe Yves Rocher a F&F. Pak by možná stálo za to i Albi a Reserved, ale po minulé zkušenosti z Prahy, kde byly davy lidí to asi raději vynechám. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)