Dny NATO 2016

by - 22.9.16


Dneska pro vás mám menší (foto)report z Dnů NATO a Dnů vzdušných sil Armády České republiky, které proběhly o víkendu 17. a 18. září 2016. Šli jsme s Vojtou v sobotu i přes nepříznivou předpověď počasí. Vyrazili jsme o půl osmé ráno vlakem z Hlavního nádraží směrem do Studénky odkud jsme pak šli pěšky kolem rybníků a přes pole do areálu Mošnovského letiště.



Všechny fotky jsou pouze z mého mobilu, protože foťák jsem si sice nachystala, ale zapomněla jsem doma paměťovku. Ach jo. Alespoň jsem se s ním netahala, navíc stejně kolem oběda začalo pršet a pršet nepřestalo až do cca 4 hodiny, kdy jsme se rozhodli jít domů. Klasika:D


Díky dešti jsme si prošli více stanů než minule. Super byl stan celní správy stejně jako minulý rok. A navíc oproti minulému roku mi Vojta ukázal polní zubařskou ordinaci a autobus vězeňské služby, do kterého se také dalo vlézt a minulý rok na NATO chyběli. Vždycky, když ten autobus projížděl Ostravou, tak mě zajímalo, jak to vevnitř asi vypadá. Teď už to vím:)


Lidí i přes déšť bylo celkem dost, ale i tak méně než rok minulý. Viděli jsme spoustu vzdušných ukázek, kde mě nejvíce zaujali samozřejmě akrobatičtí letci (protože když to letadlo za sebou dělá ty barevné čáry je to prostě boží), ale i nějaké pozemní, jako třeba ukázku výcviku policejních psů.


Dny NATO byly opět super i přes nepřízeň počasí a je to fajn program na víkend, takové vytržení ze stereotypu. Ráda půjdu zase. Třeba letos nám unikla ukázka výcviku jízdní policie, protože byla až v neděli. Tak třeba příští rok.



Uvidíme se u dalšího článku!

You May Also Like

5 komentářů

  1. Zní to jako fajn akce :) Škoda, že pršelo, ale pristi rok bych se chtěla také zúčastnit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzera to ako super akcia.. moj tatka by bol z takej akcie nadseny :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to být opravdu fajn akce :) Jinak fotky máš fakt krásné na to, že jsou focené telefonem :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být fajnové ^_^. Taky bych chtěla :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)