Paragliding | Vzhůru do oblak + video!

1.9.16

Proč někdy nevyjít ze své komfortní zóny? Proč někdy neudělat něco, co jste se mysleli, že by jste nikdy nedali? Nebo něco co by jiní do vás neřekli? Ono je fajn nebýt jen nohama na zemi, ale mít někdy i hlavu v oblacích:)
Ale pěkně popořádku. Už ani pořádně nevím, kdy nebo jak mě ta myšlenka paragalidingu nadchla. Asi se to stalo, když jsem projížděla Slevomat a v kategorii "Zážitky" byl právě paraglidingový tandemový let nad Beskydy. Koukla jsem se na youtube na nějaká videa z letů a řekla jsem si hmmm to by nemuselo být špatné. ale nekoupila jsem si to.


Tuto myšlenku pak oživil blog Kefalonia by Anna, kde byla sekce, co dělat na Kefalonii a jedním z bodů bylo i "Fly over Myrtos beach", byly tam kontakty a fotky. Na youtube jsem si pak našla videa právě z této pláže a našla jsem si onu společnosti na facebooku, kde jsem vyzistila cenu a jak to vlastně funguje. Také jsem se svým plánem obeznámila mamku.


Takže po příjezdu na pláž mi jen nezbývalo než najít modrý stan, kde se zamlouvaly lety a obeznámit s plánem taťku, který nakonec souhlasil. Sice jsem přišla na řadu až v šest hodin, ale počkali jsme a vyplatilo se to. V šest jsem tedy nastoupila do dodávky ještě se dvěma slečnami a ta nás vyvezla na kopec, kde nás ustrojily a mohlo se vzlétnout. Letěla jsem jako třetí, takže jsem mohla občíhnout co a jak dělat.


Letěla jsem s takovým už "dědou", kterého jsem znala z videí na youtube a létá už 36 let. Naneštěstí uměl jen řecky a rumunsky, ale i tak jsme se dorozuměli rukama nohama. Let byl úžasný! Před ním jsem byla děsně nervózní, ale už jak nás vyvezli na kopec. tak to opadlo a těšila jsem se. A nebylo to nic hrozného, letělo se krásně pomalu, nebyla mi zima a ta panoramata! Z výšky jsem dohlédla až na Lefkádu!




A jestli bych do toho šla znovu? Jistě že ano, ale příště třeba na Lefkádě! Přece jen tamních 50 euro je přijatelnějších než zdejších 2000 a výš;)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě skvělý zážitek, vypadá to bezva! Já byla akorát na tom padáku co táhnou za lodí, byli jsme s mamkou a výhled krásný, jen to není tolik adrenalin, mohli jsme sami :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ničom podobnom som ešte nebola a na adrenalín niesom vôbec :D ale toto by som si skúsila, lebo to musí byť kurňa dobrý zážitok :D :3 tá cena sa na niečo takéto asi dala čakať, hneď by som na to išla

    OdpovědětVymazat
  4. Pecka!! Krasa ty jo, hned by som do toho sla! Rozmyslali sme s priatelom, ze by sme si skocili v Rakusku, ale nevyslo nam to :( zavidim ti! Musel to byt brutalny zazitok :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  5. Ok, jsem nucená tenhle článek komentovat už podruhé (se stylem komentováni na blogspotu se asi nikdy nezkamarádím :D ). Každopádně zavzpomínám, co že jsem to vlastně chtěla... Joo! No zkrátka mě momentálně ovládají dva pocity a to závist a nenávist! Protože tohle je prostě... wow ... Chci to! Zkusím to! Užiju si to! Možná že né v Řecku, ale někde tady, ale zážitek z toho musí být mega bombovní :)
    ... závist ... zelenám

    OdpovědětVymazat
  6. Opět super video! Já to chtěla letos strašně vyzkoušet v Itálii na Gardě, příští rok už nad tím nebudu přemýšlet ani minutu a jdu do toho!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)