Řecko 2016 | Zamračený sedmý a osmý den!

9.9.16

Tyto dva dny se nesly ve znamení zhoršeného počasí. Sedmý den ráno jsme vyjeli na západní stranu ostrova a po cestě se kochali panoramaty. Osmý den jsme se ráno jeli podívat po památkách a do městečka a večer se jen tak očváchnout do moře

Sedmý den ráno jsme vyrazili na západní pláž Vouti. Cestou jsme měli nádherný výhled na Myrtos beach nad kterou jsem letěla na paraglidu. Jenže to už se začaly sbíhat marky, což se mi vůbec nelíbilo. U moře má být přece sluníčko non stop nejlépe!


Pak jsme dorazili na pláž Vouti, na kterou byl takový zajímavější dojezd po velmi prašné cestě, jak můžete vidět ve videu. Pláž to byla pěkná, ale tím jak foukalo a byly větší vlny jsem se tam ani neokoupala a nebyli jsme tam moc dlouho.


Nakonec jsme se zajeli podívat ještě na vedlejší pláž, kde voda sahala až ke slunečníkům a vlny tam byly ještě větší a posléze jsme to zakotvili v baru na frappé a na nanuk. Večer jsme celý den završili v taverně, kde jsem si dala tzatziky a pak nějaké mleté maso se sýrem. A měli tam skvělé bílé víno!


Druhý den ráno jsme kvůli přetrvávajícím mrakům šli navštívit mykénskou hrobku z roku 1350 před Kristem. Překvapilo mě, že  něco takového jsme měli v podstatě přímo pod nosem. A navíc tam byl vstup zdarma!


Po prozkoumání hrobky jsme se vydali do městečka Poros, vzdáleného jen 4 km od našeho ubytování, kde jsme si tradičně prošli obchůdky a dali si zmrzku. Také jsme si nakoupili chleba na další den a jeli domů na oběd.


Po obědě jsme se ještě k večeru rozhodli jet znovu na pláž Kato Lagadi (ta se špatným přístupem, ale blízko od nás), ale tam už jsem ani nic nevyfotila. Ale zato jsem si odtamtud přinesla spoustu bílých kamínků s takovými modrými čárami, které mi někdy připomínají kytičky. Až je na něco použiju, tak se o to s vámi určitě podělím.


A teď už video:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. tie fotky sú úžasne! Určite si si to tam užila naplno ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som bola v Grecku minuly tyzden a bolo uzasne :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tá prvá fotka mi úplne vzala slová, naozaj skutočná nádhera, všetky fotky sú ale úžasné. Tú mykénsku hrobku by som chcela vidieť, milujem históriu a pamiatky ma lákajú, hoci viac asi príroda. Starovek je však úplne fascinujúci a rada by som nazrieť do pamiatok práve z tohto obdobia ♥ skvelý post, pekné fotky a iste aj pekný výlet :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je zvláštní taková náhlá změna počasí u moře, ale vypadá to naprosto magicky a tajemně! A svým způsobem je to opravdu kouzelné. Hlavně ta fotka se slunečníky. Určitě jsi si dovču užila na plno :) Jinak hodně štěstí na nové škole, Klári! Brno mě láká také.

    OdpovědětVymazat
  5. Prvé dve fotky sú úplne mega! Ostatné sú tiež krásne, no tie prvé dve sú naj. :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)