Tipy jak využít bambucké máslo | Sportique

by - 30.9.16


Dneska bych vám ráda předala pár tipů, na co vše lze využít babmucké máslo, které dokáže být vážně skvělým pomocníkem v péči o tělo. Nedávno jsem ho totiž začala používat a více se o jeho použití zajímat. Dá se koupit buď čisté a nebo s různými "příchutěmi". Já mám konkrétně medové od české značky Sportique, která vyrábí přírodní a bio kosmetiku. Dá se sehnat buď na jejich eshopu nebo ve spoustě kamenných prodejnách po celé ČR.


1. Balzám na rty
Taková klasika. Nemáte po ruce balzám, tak sáhnete po bambuckém másle, které ho bez problémů nahradí. Ještě navíc toto s příchutí medu příjměně chutná.

2. Ošetření suché kůže
Další praktické využití bambuckého másla se skrývá v jeho hydratačních shopnostech. Je super na ošetření suchých loktů, kolen nebo pat.

3. Ošetření podrážděné pokožky
S příchodem podzimu a chladnějšího počasí přichází i období nachlazení. A všichni známe jak máme po pár dnech rozedřený nos od kapesníků. Já na to používala vždy "kouzelný kelímek" z Oriflame, ale bambucké máslo ho skvěle nahradí.

4. Prevence a zmírnění jizviček
Bambucké máslo kvalitně promašťuje a hydratuje a tak pomáhá na prevenci a nebo zmírnění strií. Tak stejně se hodí i na zmírnění jiných jizev,

5. Péče o nehty
Bambucké máslo lze použít i na péči o kůžičku a okolí nehtů, kde ho jednoduše vmasírujete. Doporučují se s ním potírat i nalakované nehty pro větší lesk laku a jeho fixaci.

6. Fixace obočí
Hodně z nás používá gely na fixaci obočí, aby vydrželo v požadovaném tvaru co možná nejdéle. Bambucké máslo je taková přírodní náhrada za tyto gely, která vám dobře poslouží,

7. Krém na ruce
Já osobně suché ruce nesnáším a tak mám nějaký krém vždy poblíž. Ale zkusila jsem místo krému použít bambucké máslo a velmi dobře mi posloužilo.

8. Do koupele
Bambucké máslo se dá použít i do koupele. Stačí ho pár lžic rozpustit do horké vody a máte super hydratační lázeň!

9. Na vlasy
Já osobně bambucké máslo používám na suché konečky vlasů hned po umytí, ale dá se z něj udělat i omyvatelná maska pro větší lesk a sílu vlasů a nebo se dá vmasírovat ke kořínkům.

10. Váš tip?
Napište, za bambucké máslo znáte, máte a na co ho rádi používáte vy? Ráda se inspiruji i já od vás.

Mě osobně bambucké máslo velmi příjemně překvapilo. Navíc medová příchuť zněla velmi lákavě. Na první přičichnutí mě až tak neoslovila, ale teď už se těším, až si s ní okolí nosu namažu. Ráda vyzkouším i jinou příchuť až tuto dopotřebuji, což i když se nejedná o nějak velké balení, hned tak nebude, i když ho používám každý den na něco z výše uvedených možností.

You May Also Like

11 komentářů

  1. Já používám bambucké máslo nejčastěji na ruce. Jinak díky za tip, že se dá používat i na konečky vlasů! :) Něco podobného jako je bambucké máslo je kokosový olej :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, něco takového;) na kokosový olej koukám už nějakou dobu a jakmile bude někde v akci tak ho nejspíše vyzkouším;)

      Vymazat
  2. V životě jsem ho nepoužila, ale vypadá to, že se po něm možná poohlédnu, protože taková "vše v jednom" věc se vždy hodí :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. wow toľko vecí načo sa dá využiť, asi by som si ho mala kúpiť ;) super článok

    OdpovědětVymazat
  4. V životě jsem neviděla praktičtější krabičku! ♥ Jsem moc ráda, že jsi tenhle článek napsala, protože jsem až do teď neměla úplně ponětí o tom, na co to bambucké máslo vlastně je. Nejvíc mě asi zaujal fakt, že se dá použít i jako gel na obočí, protože to moje se poslední dobou rozhodlo růst do všech stran... :D A na kupování gelu na obočí jsem klasicky moc velký lenoch. :P :)

    www.enthusias-ter.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ho používam najmä na kožu okolo nechtov, pretože sa mi vždy podarí vyrobiť si záder. :) Skvelý článok, vďaka za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vôbec som o ňom nepočula, ani som ho nikdy nepoužívala, ale zrazu mám pocit, že ho strašne potrebujem ! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě na všechno. :D Jak jsem bez něj do teď vlastně přežila? :D

    by Corra

    OdpovědětVymazat
  8. perfektný článok, že ma nenapadlo ho použiť na fixáciu obočia :D vďaka za tip!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Takéto čisté bambucké maslo som ešte nemala, no mám rada produkty s jeho obsahom, na výživu suchej pokožky sú to najlepšie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ho zkoušela na suchou kůži na patách jak mi bylo doporučeno, bohuzel nic mi nedělal :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)