Blogerka roku 2016

26.10.16


Po roce se opět koná "Blogerka roku" a tentokrát jsem mezi nominovanými i já s mým blogem. Je to vůbec poprvé, tak mi to dělá radost a i když si od toho rozhodně nic neslibuji, budu ráda, když mě podpoříte svým hlasem a nebo i když jednoduše budete hlasovat pro někoho z nominovaných, mezi kterými je i spousta blogů, které sleduji a mám ráda. 

Byla jsem nominována v kategorii COSMO OBJEV, ale naleznete tam i jiné kategorie jako LIFE, FOOD, FASHION, VIDEO BLOGGER a BEAUTY kategorii. V každé z nich můžete udělit právě jeden hlas.

Hlasovat můžete ZDE nebo kliknutím na obrázek v menu vpravo-->

---

Děkuji vám za podporu, jsem zvědavá kdo letos zvítězí ;)


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tak to je skvělý, že jsi byla nominována, držím palce! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě dám hlas. :)
    Ak máš čas a chuť, bola by som veľmi rada keby si sa skočila pozrieť na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve/komentáru :)
    Trendiner.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem hlasovala, máš to tam! Držím palce ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce! Určite je to pocta byť nominovaná :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)