DIY | Shadowbox

by - 6.10.16

Že nevíte, co to je? To jsem jednou takhle brouzdala po Pinterestu a zadala jsem tam něco ve smyslu dekorace v mořském stylu a mezi tou dávkou inspirace na mě vykouklo toto. A jelikož se prostě odmítám smířit s tím, že léto končí, tak se s vámi o toto DIY podělím.


Tato návštěva Řecka byla velmi plodná, co se mušlí týče, takže jsem opravdu měla z čeho vybírat. Do pet lahve jsem si pak na své oblíbené pláži nabrala písek, který použiji ještě do jiných dekorací a pak jsem na jedné oblázkové pláži objevila bílé kamínky s modrým vzorkem, tak jsem ty nejmenší použila i tady.


No a co dalšího krom přírodních materiálů budeme potřebovat? Široký rámeček se sklem, aby se tam dal nasypat ten písek. Já tenhle koupila v Pepcu za 49 korun. Pak budeme potřebovat fotku do pozadí, nejlépe z toho místa odkud máte písek, ale stejně tak poslouží jakákoliv jiná. No a já použila ještě lepidlo, fix a tavící pistoli.


První si tedy vybereme vhodné mušličky a fotku, kterou budete chtít definitivně použít. Rozebereme rámeček ale jeho vnitřek nevyhazujeme. V tom mém byl třeba bílý papír, který jsem pak využila jako pozadí za fotku, takže jsem ho nalepila na zadní stěnu rámečku a fixem jsem si naznačila, kde zhruba by měla být fotka, aby byla nahoře a nečouhala a poté jsem ji na vyznačené místo nalepila.


Rámeček pak z půlky vysypeme pískem a na konec písku přidáme kamínky a mušle. Pak tam nasadíme zadek rámečku a zkusíme ho postavit, aby jsme viděli kam až se písek sesypal a případně přidáme další, tak aby mušle sahaly na spodní okraj fotky. U tohoto převrácení zjistíme, že se nám písek vysypává z rohů. A tady přichází na scénu tavící pistole, kterou dírky a spáry zabezpečíme proti sypání.




No a když to vše zaschne, máme hotovo!

You May Also Like

7 komentářů

  1. wow vyzerá to úžasne, skvelá dokorácia do izby ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krása... a naozaj originálna! :) Škoda, že som tento rok pri mori nebola, ale nápad je to tak či tak skvelý. Ktovie, porozmýšľam, či by sa na takýto spôsob nedalo vytvoriť aj niečo iné.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrej nápad :D kdybych už neměla těch krámu doma dost, možná bych to i zkusila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný a kreatívny článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. skutočne prekrásne DIY, na leto ako stvorené :) budúci rok to snáď vyskúšam!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)