Giveaway | Balzám na rty a bambucké máslo Sportique!! - ukončeno

20.10.16

Wow! Můj blog přesáhl hranici 10 000 návštěv! Moc děkuji a dělá mi to ohromnou radost! Proto jsem se rozhodla pro vás uspořádat malou děkovací giveaway a podpořit tak zároveň i českou přírodní značku kosmetiky Sportique.


Výherce, kterého vylosuji přesně za měsíc a to tedy 20.11.2016, obdrží bambucké máslo s příchutí medu (o kterém jsem psala ZDE) a kalíšek s balzámem na rty s příchutí grepu.

Co je potřeba udělat pro výhru?

  1. Odebírat můj blog přes GFC a napsat pod jakým jménem mě sledujete.
  2. Sledovat na instagramu @sportique.cz a napsat pod jakým jménem je sledujete.
  3. Napsat mi svůj email abych vás mohla kontaktovat v případě výhry.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chcete zvýšit svou šanci na výhru?
  1. Sdílej stránku Sportique CZ na faceboku na své zdi veřejně (plus 1 další komentář pod článkem).
  2. Sleduj mě na instagramu @greiplovaklara a napsat pod jakým jménem mě sledujete (plus 1 další komentář pod článkem)
Vítěze vyberu náhodným losováním na stránce https://www.random.org/.



Tak přeji hodně štěstí!

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Krásná giveaway! :)
    GFC: Another Dominika
    Instagram: another.dominika
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nový balzámek by se mi hodil :)
    Sleduju Tebe jako Veru Pařízková a instagram sportique jako verulfby :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Balzam sa vždy zíde! :)
    GFC: Dominika
    IG: thefashiontwiins
    Mail: ddominikar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju k 10000 návštěvám! ♥ O téhle kosmetice už jsi mi vyprávěla a taky jsem pěla chválu u recenze na bambucké máslo, takže je jasné, že se zúčastním! :) Předpokládám, že tě na GFC sleduju jako EnthusiasTer (nejsem si tím úplně jistá), každopádně tě sleduju. :D Můj insta znáš a email taky, ale kdyby náhodou tak "terovca_" a terka177@seznam.cz :P Hrozně mě zaujala ta stránka přes kterou chceš vyhlásit výherce, vypadá to fakt dobře, alespoň se nemusíš těžce rozhodovat a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace.
    Grepy miluju a v kosmetice dvojnásob.
    FB Lenka Klimova
    GFC Lenca
    inst lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. inst lencakl
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná giveaway. České přírodní značky mám všeobecně moc ráda, Sportique zatím neznám, ale určitě se po ní poohlédnu.

    GFC: Martina Slancová
    IG: @macina5
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji tě na instagramu :)
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Aileen A
    IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    Krásné dárečky. O značce jsem do dnes neslyšela, takže děkuji za dobrý tip ;)

    OdpovědětVymazat
  12. A sleduji i tebe na IG ;)
    IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gfc Nela Richterová
    Instagram Nely.rich
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Instagram nely.rich
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju tě jako Blog na zabití.
    Na instagramu je sleduju jako Simbda.
    e-mail: simonachludilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc, Instagram eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Instagram eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná soutěž :-) miluji grep, každý den musím alespoň jeden sníst. Hodně lidem ale zrovna nešmakuje :-) sleduji a odebírám jako Pavla Kopuletá, Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná soutěž, jsem závislák na různých mazadlech na rty :-D
    GFC : Tereza Blog
    Instagram : thradecka
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. A na Instagramu : thradecka
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Alex B
    instagram: alexandra17996
    sasanemo@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Katarína Sládečková
    Instagram: Kungfu.Katka
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)