PRIMARK G3 | Vídeň

by - 18.10.16

 Z Brna jste ve Vídni za hodinku a půl (pokud nejsou zácpy), tak proč toho někdy nevyužít? Ségra se chtěla někdy zase zajet podívat do Primarku, tak jsem jí slíbila, že tam někdy spolu zajedeme. No a jelikož jsme nechtěly jet úplně těsně před Vánoci, jelikož by tam byly davy lidí, tak jsme vyrazili už teď v říjnu. Jaké to bylo a co jsem si pořídila?

Jak můžete vidět, Harry Potter je takový fenomén, že i po letech věci s HP tématikou stále jedou. tak jako tenhle hrníček s nápisem "I solemnly swear that I am up to no good" aneb "Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti" což je HP fandům známé heslo, které umožňovalo používat Pobertův plánek. Prostě srdcovka. No a pak tu mám černý termohrnek se zlatými puntíky. Né že by černá a zlatá byly úplně můj styl, ale chtěla jsem nějaký do školy (když jsem tam od rána do večera), takže tenhle zůstane se mnou v Brně.


Dále tu mám lak a rtěnku, které jsou pro mě tak trochu překvapením. Tmavé laky nemám ráda a rtěnky nenosím. Ale tenhle lak se mi hrozně líbil, tak jsem si ho (když je teda ten podzim) koupila. Rtěnka vypadá, jako že s lakem skvěle ladí, ale nenechte se zmást, ve skutečnosti je světlounká a ani skoro není poznat, když ji mám.


Svíčky jsou v Primarku samozřejmostí. Koupila jsem si tuhle vzorovanou s tou nejsuprovější vůní, jakou jsem u svíčky kdy cítila a to nemám ráda hrušky. Lituju, že jsem si jich nevzala více stejných. No a pak jsem šáhla ještě po kombinaci švestky a vanilky, což je stejná vůně jako můj tělový sprej od Avonu, který mi vážně hodně voní.


Takovou mou Primarkovskou klasikou jsou ponožky, kterých není nikdy dost. Koupila jsem si tam jako vždy sedm párů obyčejných bílých, které se prostě vždy někde poztrácejí a pak jsem tam narazila na tyhle vykrojené šedé. Původně jsem měla v merku takové vykrojené béžové. které jsem si tam koupila i minule, ale nakonec mě více zaujaly tahle pevnější;)


Další věc, pro kterou jsem do Primarku jela byly sportovní podprsenky. Důvod? Žádnou jsem neměla a když už jsem tady vykonávala nějaký pohyb, tak vždy v té normální. To jsem ale ještě nevěděla, jak jsou ty sportovní pohodlné. Na mé tělocviky ve škole a občasné cvičení to bude stačit. A navíc jedna za 4 eura? No nekup to!


V Primarku mají super čepice, už od tama jednu bílou mám a tentokrát mi padla do oka tahle šedá pletená s bambulkou. Hrozně se mi líbí, že nemá ten zahnutý lem, takže v tom nevypadám, jako že mám hrozně moc velkou hlavu a navíc je šedá neutrální a hodí se ke všemu. No a pak jsem narazila na dva pásky ve slevě za 2 eura! To znamená, že jeden pásek stál v přepočtu 27 korun! Neuvěřitelné!


No a to hlavní pro co jsem tam jela, jsou tyhle super mega huňaté teplé zimní šály. Nakonec jsem si vybrala dvě, jak můžete vidět. Jelikož nosím strašně moc tmavě modrých věcí, tak modrá byla jasnou volbu a aby to tedy nebyla jen modrá, tak jsem k tomu přibrala i modrou s trochou červené.

---

Cesta do Primarku tam a zpět stála 350 korun na osobu s tím, že jste ještě dostali půl litrové pitíčko a sladkou sušenku jako pozornost. Jeli jsme s cestovní agenturou KV Trip, tak pokud by jste někdo měli zájem jet, tak rozhodně doporučuji.

Uvidíme se zase u dalšího článku:)

You May Also Like

18 komentářů

  1. Já jsem si sportovní podprsenky hodně oblíbila, jsou super, občas je nosím i normálně do města nebo do práce :)
    V primarku jsem ještě nebyla, ale ráda bych se tam někdy taky mrkla... Jak je to tam s cenami?
    A kolik stály ty sportovní podprsenky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podnět, ceny doplňuji do komentáře :
      Podprsenky: 4 eura za kus
      Pásky: sada dvou za 2 eura
      Čepice: 3 eura
      Šály: 5 euro za kus
      Bílé ponožky: 3 eura za 7 párů
      Vykrojené ponožky: 4,5 eura za 5 páru
      Svíčka se vzorem: 3 eura
      Svíčka ve skleničce: 1 euro
      Rtěnka: 1,5 eura
      Lak: 1,5 eura
      Termohrnek: 4,5 eura
      Hrnek Harry Potter 3,5 eura

      Vymazat
    2. Se sportovní podprsenkou i na normální nošení souhlasím na 100 %. Teď už nenosim nic jinýho a jsem maximálně spokojená. Jinak tyhle z Primarku vypadaj taky dobře, asi se tam budu muset vypravit :)

      Vymazat
  2. Skvělý kousky a super ceny :) Taky bych do Primarku ráda zajela

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, věci super :) jedu tam v prosinci, take se tesim :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, skvělé úlovky, skvělý výlet! ♥ Jinak jsme fakt stejné, protože na mém hrnečku z Warner Bros je stejná věta. :D Termohrnek schvaluji, já teď každý den nosím kafe v tom s matrjoškou a je to prostě super! Ty šály jsou perfektní, takže kdykoliv se v zimě uvidíme, tak ti je budu závidět. :D A nakonec - Ty a rtěnka? To čučím. :D Ale jsem zvědavá, takže až se příště uvidíme, tak si ji povinně dej. :P :*

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, skvělé věci jsi si pořídila! :) Kord ty šály ti závidím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som ešte v Primarku nebola ale zakaždým, keď vidím také hauly z neho, tak to strašne ľutujem!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé věci. Tady je take Primark a musím říct, že na ponožky a takové podobné blbůstky je perfektní. Já si tam také kupuji věci na běhání a věci do práce, protože u těch očekávám, že se opotřebují. Určitě za to stojí i svetry a pyžama.

    Tvůj nákup je super, hlavně ten hrneček HP teda ❤️

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám Primark moc ráda a ty sis pořídila opravdu krásné věci! my ho tu máme v Cordobě taky, takže nakupuji a nakupuji :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Super kousky! Závidím! Ty šály jsou naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten termohrnček je krásny! Takéto štýly šálov milujem a veľmi rada nosím, hlavne teraz v takomto počasí :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  11. Už dlouho jsem do primarku chtěla a když teď vidím, co sis tam pořídila, tak tam chci ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný hrneček, podprsenky tam mají taky poměrně kvalitní :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  13. Nakoupila jsi mooc krásné kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Koupila sis moc krásný věci! :) Já se do Primarku chystám někdy letos v období Vánoc do Drážďan. Nějaká ta krásná šála nebo čepice by se určitě na zimu hodila a ani svíčky bych tam jen tak nenechala. :)
    Mají tam šíleně skvělý věci, levný a řekla bych, že i poměrně kvalitní. V létě jsem si v Primarku pořídila snad tucet párů ponožek, plno spodního prádla a tak. Moc skvělý obchod! :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pekný nákup! Tiež by som nejaké nové vecičky potrebovala :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Happiness Boutique Statement Earrings *

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)