Sekáčové úlovky n.2 #podzim

13.10.16

Dneska pro vás mám další sekáčové úlovky. Tím, že už nám začal podzim, tak jsem se rozhodla s vámi podělit o pár kousků, které jsem v nedávné době pořídila a jsou již z podzimního zboží, které do sekáčů přišlo nově asi před dvěma až třemi týdny. A opět jsem se svým lovem velmi spokojená.

Jako první tu mám paradoxně kousek, který jsem našla až při odchodu k pokladně. V jednom koši mě upoutal ten kostkovaný vzorek, tak jsem zatáhla a vytáhla jsem tuhle super flanelovou košili značky New Look a ještě ke všemu v mojí velkosti a super stavu! No neváhala jsem, ještě když stála 45 korun!


Pak tu mám další košili, tentokrát v trochu chladnějších barvách. Je to 40tka, takže ji mám trošku oversized, ale to vůbec nevadí, protože se mi líbí, když je košile trochu delší a mám ji i přes zadek. A podzim je prostě na košile jako stvořený! Stála taktéž 45 korun.


Pak tady mám svetr z Primarku značky Atmosphere, ze kterého mám fakt velkou radost. Nejenže je v mojí nejoblíbenější barvě oblečení - tmavě modré, ale navíc je to i přesně moje číslo. A jako bonus je jeho super stav, bez žmolků a nevytahaný, což většinou svetry ze sekáče nebývají. Prostě bezva kousek! A opět za 45 korun!


Pak tu mám takovou tenčí mikinu z Topshopu, u které jsem už ale ustřihla lístek, protože mi neustále čouhal ven a škrábal mě na krku. Ale hrozně se mi líbily ty volánky a šedá barva, tak jsem neodolala. Stála opět 45 korun:)


Tenhle úlovek považuji za jeden z mých nejlepších. Už nějakou dobu jsem okukovala v obchodech béžové kalhoty, ale nikdy se mi úplně nesedly a nebo se mi teda vůbec nelíbila ta cena, která byla okolo 600 korun a výše. A pak jsem šla do sekáče, kde jsem náhodou zabrousila mezi kalhoty (protože jsem nikdy nevěřila, že se v sekáči dají koupit nevytahané a neošoupané padnoucí kalhoty) a našla jsem tyto! S nedůvěrou jsem si je vyzkoušela a padly mi! A navíc o zrovna byla akce vše za 20 korun! Takže super kalhoty za 20 korun!


A jako poslední bych vám ráda ukázala tuto vínovou vestu značky New Look. Původně k ní byla látková kapuce, která byla naštěstí odepínací, tak jsem jí hned odepla a nechala jí tam, protože jsem jasně věděla, že ji prostě nikdy nevyužiju. Jinak je boží, skvěle mi padne a stála taky jen 45 korun!

- - - - - - - - -

Tak se mějte a uvidíme se u dalšího článku!

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Pěkné, já snad asi fakt začnu chodit do sekáčů :D :)
    Nikdy jsem tam nebyla a spíše mě to odrazuje, ale čím dál častěji na různých blozích vidím, že i v sekáčích se dají najít pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to sú parádne kúsky,hlavne tá prvá košielka, aj ja sa dnes chystám do sekáču :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám veľmi rada sekáče, ten sivý svetrík je krásny ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Také ráda chodím nakupovat do sekáče, pěkné kousky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Taky skvělý úlovky :) Já sama bych nějakou košili brala

    OdpovědětVymazat
  6. Já sekáče miluju, mám z nich tak půlku skříně. Chce to lovit, ale stojí to za to! :))
    Tu první košili ti závidím, jsem do nich magor, mám jich asi deset a tahle by se mi (stejně jako všechny) nejvíííc hodila! ;D a ty kalhoty? Boží! A ještě víc boží cena!
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto dokonalé kousky! Fakt ti je až závidím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. První košile a první šedý svetr TOP!

    OdpovědětVymazat
  9. Druhá košile a ty kalhoty - obojí super. Bezva nákup.

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektne vecicky, ked tak na to pozeram, mala by som aj ja skocit niekedy do sekaca :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty košile jsou nádherné jsem do nich blázen a i vestička ;) to si dobře nakoupila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)