Začátek podzimu ☂

10.10.16

Začal podzim, škola, škaredější počasí a chladnoo. Což se mi osobně teda vůbec nelíbí, jelikož jsem už stihla chytit menší rýmu a celý den si tu posmrkávám (bože!). I když na fotkách svítí sluníčko, nenechte se zmást, protože se střídá s marky a s deštěm ve velmi pravidelných intervalech. A o čem, že bude tento článek? Takový informační random mix všeho, který shrnuje začátek školy a dívá se trochu i dopředu.


Minulý týden mi tedy (konečně?) začala škola. Na jednu stranu je fajn mít volno až do října, ale na tu druhou ani se tam v podstatě nestihnu rozkoukat a už na dveře budou ťukat zápočty a zkouškové. Hned jsem začala zprudka sudým týdnem, tzn, že jsem měla naprosto všechny semináře, jelikož některé v lichých týdnech nemám. A moje pocity? Takové smíšené, zatím byly totiž jen takové úvodní hodiny, ale mám už i pár úkolů, které si už ale nepamatuji (klasika), takže nejspíše budu muset někomu napsat a poptat se.


Co se blogu týče, určitě jste nemohli přehlédnout nový vzhled, který se teda mě osobně líbí mnohem více než ten předešlý, kde mi přestaly fungovat nadpisy u článku a štvalo mě tam to velké písmo v článcích, tak jsem si řekla dost a našla a upravila tento. Co si o něm myslíte? Měl by tu vydržet pěkně dlouho, nejlépe napořád, protože html a já to je kombinace, která zabere hooodně času. Snížila se četnost článků, ale to je proto, že začala škola a já v podstatě "žiju v kufru" díky přejíždění Ostrava->Brno a zpět. Ale určitě jich mám pár v hlavě, jen se musím dostat k nafocení fotek a jejich napsání.


Když už jsme u toho focení, blíží se podzim a to krom horšího počasí, mé nespokojenosti a začátku školy znamená i kopy spadaného listí, což mě vede k myšlenkám na různá podzimní focení, které bych ráda uskutečnila. Už jen sehnat někoho před objektiv no:D Ale doufám že to klapne a alespoň dva foto články s podzimní tématikou budu schopna vyprodukovat. Už mi ty portréty zase pěkně chybí! Jinak blog se blíží k 10 000 návštěvám, což je hrozně super a až tuto hranici překová plánuji pro vás menší giveaway tak na ti se rozhodně také můžete těšit!


Co se nadcházejících dní týče, dneska odjíždím do Brna, kde budu poprvé na nějakou delší dobu (tzn. i přes víkend), protože za mnou v pátek přijede Zuzka a v sobotu pojedeme z Brna do Vídně do Primarku, který máme obě moc rády, takže o tom jistě ještě v nějakém článku uslyšíte. Ale ještě předtím v úterý ráno máme slavnostní imatrikulaci, tak jsem na ni zvědavá. Jinak mám ještě v plánu zjistit jak se přihlašuje do naší školní knihovny, jak se kupuje jídlo v menze,  jak se platí přes ISIC, dále dočíst knížky z knihovny, začít se něco učit a napsat nějaké články opět. 


To by bylo ode mě prozatím asi všecko a budu se na vás těšit u dalšího článku!

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Taky už jsem chytla rýmu, no neni to smrtelný ale ani příjemný :D tak hodně štěstí ve škole

    OdpovědětVymazat
  2. Oh very cute pics darling
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. Škoda, že jsi tak daleko, před objektiv bych Ti klidně vlezla :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky, výlet si uži, do Primarku by som tiež rada šla :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky celkem blbě snáším podzim. Letos o to víc, když žádnou školu nemám a jenom čekám na lednové státnice. Bude to znát asi šíleně, ale ta škola měla přece jenom něco do sebe :) Když už ne učení, tak aspoň ty kámoše:)
    Btw: nádherné fotky♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce aby jsi to všechno zvládla, protože vím, že jsi chytrouš, který na to má! ♥ Jinak hrozně se mi líbí ten deštníček v nadpise. :)

    P.S. Když nebudeš mít koho fotit, vždycky tu jsem já. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)