Aliexpress tipy #2

by - 14.11.16


 Jak jsem slíbila, tak taky činím a mám pro vás další tipy z Aliexpressu. Tentokrát se spolu podíváme na nový obal na mobil, pouzdro do školy a obal na klíč, které mi od posledních Aliexpress tipů tak nějak postupně došly.


Jako první jsem si objednala pouzdro. Na střední jsem si dělala barevné zápisy a používala jsem fixy (spoooustu fixů). Na VŠ potřebuju už ale maximálně propisku (černou a modrou), pravítko a čtyři zvýrazňovače. A tak jsem si chtěla pořídit nějaké levné tenčí pouzdro a našla jsem tyhle na Aliexpressu, které jsou podle mě dostačující. Měli ještě i jiné barvy a vzory. Rozhodovala jsem se mezi růžovou a modrou, ale nakonec vyhrála růžová, protože takhle mi ladí se sešitem (:D).

Odkaz: ZDE
Cena: 0,70 dolaru/ 17 korun


Dále tu pro vás mám silikonový obal na klíč. Přijde mi to super na rozlišení klíčů, jelikož jsem měla vždy jen jeden od domu, ale teď se k němu přidaly klíče ještě z Brna a zkoumat ve tmě u dveří s taškama ze školy a třeba ještě s nákupem, když prší/sněží, který klíč je ten správný to fakt nechcete. A tenhle rozlišovák mi to hledání usnadní. A navíc je to Mike Wazowski z Příšerek s.r.o., ale mají samozřejmě i jiné obaly.

Odkaz: ZDE
Cena: 0,34 dolaru / 8 korun


No a jako poslední tu pro vás mám obal na mobil. Různé obaly a kryty to je na Aliexpressu klasika. Tohle je už můj druhý. Tentokrát je z levného plastu a s mramorovým vzorem. Vojta se mi směje, že vypadá jako kachličky u nich na záchodě. No co už :D Dá se najít jednoduše na jakýkoli telefon, stačí do vyhledávání zadat typ vašeho telefonu (u mě například Samsung Galaxy S4) a za to dopsat marble case. Mám ho už asi 14 dní a zatím jsem spokojená.

Odkaz: ZDE
Cena: 1,78 dolarů/44 korun

---

A co vy jsme si naposledy koupili na Aliespressu?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Ten kryt na telefon a hlavně na klíč je neskutečně roztomilý! :D Já jsem ještě zatím přes net nenakupovala, ale až změním telefon, tak si asi nějaký kryt pořídím :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí penál, podobný menší scháním už pěkně dlouho, bohužel se mi ho stále nedaří nikde objevit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obal na mobil se mi moc líbí, mám ráda marbel tak jsem si musela pořídit takový podobný :D Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Mramorové kryty sa mi moc páčia, ale na ten moj obor je problém nájsť nejaký, ktorý by ho aj ochránil.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Mramorové kryty sa mi moc páčia, ale na ten moj obor je problém nájsť nejaký, ktorý by ho aj ochránil.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Na Ali nakupuju hrozně ráda :-) za ty super ceny tomu nejde odolat :D :) ten obal na klíče vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z aliexpresu až tak veľa neobjednávam, skôr už keď tak z e-bay :) Všetky tri veci ale vyzerajú super!
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kryt na kľúč by ma vôbec nenapadol, že ho Ali má, to je super. Na Ali nakupujem rada,hlavne bižutériu. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky do súťaže na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)