Měsíční update aneb co je nového

by - 7.11.16

Wow! Poslední článek skoro před dvěma týdny a návštěvnost pořád kolem 60ti lidí denně? Nevím jak je to možné, ale moc vám za to děkuji. Ony ty poslední články byly celkově takové děkovací a tenhle? Tenhle bude takový ze života. Jednoduše krátké tlachání o tom co se za poslední cca měsíc událo.

Co se Brna týče, přetrvávají mé smíšené pocity. Brno jako takové je super, ale stále si nejsem jistá svým oborem. Chci to dělat do konce života? Vždyť tomu vůbec nerozumím. A že by mě to nějak extra chytlo? O tom zatím taky nemůžu mluvit. Uvidím po prvním zkouškovém a zápočtovém (ještě není řečeno, že se k těm zkouškám přes zápočty vůbec dohrabu).

 Každopádně jsem se zúčastnila ISIC Tour, nevím jestli to znáte, ale je to postě den na vaší VŠ, kde ukážete u různých stánků ISIC a vyplníte pár dotazníčků a dostanete spoustu věcí zdarma (no jo klasika) a tak jsem odcházela s řasenkou, bločky, tužkami, tic tacy, brambůrkami, oplatkami a spoustou dalších věcí. 

Dále jsem začala chodit do Menzy, kterou máme přímo na fakultě a zatím vše co jsem jedla bylo překvapivě obstojné. Navíc jsem konečně přišla na to, jak se zaregistrovat do knihovny, kterou máme hned pod fakultou a navíc jsem se před pár dny zapsala i do Moravské zemské knihovny, kterou máme hned vede fakulty a tudíž ji mám i kousíček od bytu.

Zbývá měsíc s kousek do zápočtů a já toho zatím moc neumím, upřímně připadám si lehce ztracená. Momentálně musím pracovat na seminární práci do Teorie práva, ale nesmíme čerpat z učebnice takže jsem lehce v háji, jelikož nemám tušení z čeho bych tak měla čerpat. No bude to ještě zajímavé.


Ale přejdeme od školy i k dalším věcem. Asi před dvěma týdny se mi na brigádě na hokeji podařilo chytit zánět močáku, který jsem měla poprvé a teda nikomu z vás bych to nepřála. Naštěstí jsme měli doma antibiotika, která mi zabrala až překvapivě rychle a naštěstí to brzo přešlo. 

S Vojtou jsme byli na Arrows v Ostravě, kde se slavilo výročí první várky Plzeňského piva. Nevím jestli znáte tu reklamu, jak tam jede ta formanka na povoze s koňmi a říkají jí, že je přesně jako její otec, po kterém tohle povolání převzala, no tak přesně ta tam byla i s tím povozem z reklamy a dovezla sudy z pivem, ze kterých se pak čepovalo a pilo. 

Byly také dušičky a Halloween. Vojta po dvou letech sehnal dýni, tak jsem ji (s jeho občasnou asistencí) vyřezala. Byli jsme taky na hřbitově a to dokonce na obou dvou a na jednom z nich dvakrát.


V neposlední řadě je třeba zmínit, že jsme měli "sraz" s lidmi ze střední. Upřímně jsem nečekala, že se někdy sejdeme, ale bylo to moc fajn, přišlo nás tak půlka třídy a to i lidi, u kterých jsem to nečekala a spíše nepřišli někteří, o kterých jsem si myslela, že dorazí. Dorazila dokonce i třídní tak jsme na čtyři hoďky poseděli v hospodě a super :)

S Terkou jsme týden na to vyrazili na náš tradiční sraz u vína, na který si vždycky hrozně těším, protože TERKA a protože VÍNO <3 Tentokrát tam bylo vážně plno a spousta rezervací, tak jsme ani neseděly na našem místečku, ale nevadí a už se zase těším za měsíc na další

Jinak jsem začala číst P.S. od Ani Geislerové, které mi doporučila právě Terka a zatím se mi to líbí, což rozhodně nemůžu říct o mnoho knížkách. Miluju knihy, kde je text nějakým způsobem členěn, ať už do odstavců nebo nejlépe do kratších kapitol, protože jinak u těch knih usínám, takže tohle u P.S. považuji za velké plus. Ale musím si s tím čtením pohnout, protože bych se vážně měla začít učit.

Četnost článků se opravdu zmenšila, ale nezoufejte v brzké době má pro vás připravené další Aliexpress tipy, které minule měly docela úspěch, tak myslím, že se máte na co těšit.

---

Mějte se :)

You May Also Like

21 komentářů

  1. S tím právem držím palce.. ale jestli se ti to nebude zdát, tak obor určitě změn. Přeci jen tohle už není střední, tohle už bude do konce života. Držím palce:)
    Jinak zánět močálu taky není žádná sranda, snad už se nevrátí:D:)
    Vínko a srazy taky zboznuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, už jsi mi tady na blogu chyběla. :) Každopádně ti držím palce na právu, protože mozkově na to určitě máš! Pokud by tě to ale nemělo bavit, tak počítej s jakoukoliv podporou z mé strany, i kdyby jsi chtěla být třeba popelář. :D
    Hrozně mě mrzelo, že jsem nestihla tu Isic tour, ale prostě škola all day... Na naše víno příští měsíc už se taky moc těším a ta akce v Arrows musela být fakt zajímavá. Živí koně ♥

    OdpovědětVymazat
  3. s právom ti držím palce, zánet som tiež mala, je to utrpenie, a keď sa to dobre neprelieči zvykne sa vracať.. Isic tour nepoznám, ale znie to ako milá akcia :) teším sa na Aliexpress tipy

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila teprve dneska, ale jsi mi strašně příjemná a sympatická :) Se školou ti držím palce, určitě to zvládneš a o ISIC tour slyším prvně a musím říct, že se mi to dost líbí:D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milá slova ;) ISIC tour jsem zaznamenala jen díky své spolubydlící z farmacie, která ji měla před náma, jinak bych se o ní ani nedozvěděla. Když se dává něco zadarmo, nesmím chybět ;)

      Vymazat
  5. Já mám Brno celkem ráda, má svoje kouzlo. Prahu mám ale radši. Ať ti zápočty a zkoušky dobře dopadnou a knížku od A.G. bych si určitě taky ráda přečetla. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já mám právě raději Brno, není tam tolik lidí, turistů... jsou tam příznivější ceny a navíc je to na Jižní Moravě, kterou miluju <3

      Vymazat
  6. Se školou to máme stejně. Také neustále pochybuji o tom, jestli jsem si vybrala správný obor a jestli mě to baví. Bohužel moje odpověď se zatim přiklání ke slovíčku "ne" :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ja pořád bilancuju, říkám si že uvidím po zkouškovém :/

      Vymazat
  7. Když jsem si četla odstavce o škole, úplně jsem se v tom našla.. Sice jsem "už" ve třetím semestru, ale stále si připadám tak nějak ztracená a stále nevím, jestli jsem si vybrala ten správný obor.. ale na druhou stranu se uklidňuju tím, že na každé škole by mi něco nesedělo a pokud to není něco, co bys vyloženě něchtěla dělat, tak u toho zůstaň:)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za podporu, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se tak cítí nebo cítil :)

      Vymazat
  8. Můžu se zeptat co v Brně studuješ :)? Já jsem byla rok na VŠ a vykašlala se na to, ovšem po roce mi došlo, že přece jen ta škola k něčemu je a chci se do ní vrátit :D. O Brně jsem také přemýšlela, ale je to pro mě na druhém konci republiky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. studuju práva ;) druhý konec republiky je naprd, ale třeba spolubydlící je kousek od ústí nad labem tak to taky nemá za rohem teda ;)

      Vymazat
    2. Zrovna to Ústí mám celkem blízko :D. Asi se do Brna nejdřív pojedu podívat, abych zjistila, jestli se mi tam vůbec líbí a stálo by to za to :).

      Vymazat
  9. Studuji pravo 4. Rok a bohuzel to neni stále muj šálek čaje. Skoda je to pro nekoho urcite zajímavé. Tak držím palecky

    OdpovědětVymazat
  10. Pamatuju si podobné pocity z prváku, věřím, že to bude dobré, ono to zkouškové stejně jednou skončí a bude to ok :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež sa pred zápočtami cítim stratená a tak si hovorím: sakra, už si to robila minulý rok :) Dúfam, že to opäť zdrane dokopem do konca :) Veľa šťastia a pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si pamatuji, že tenhle pocit ze školy, jsem měla celé tři roky a až po státnicích jsem si řekla, že tohle vážně dělat nebudu:D Ale zase jsme si ty tři roky užila, takže zase tak hrozná ztráta času to nebyla:D Tak doufám, že po čase zjistíš že je to pro tebe a bude tě to bavit:)

    P.S. jsem dočetla minulý týden a líbilo s emi to. I když obvykle tenhle typ pozitivních knížek nemusím:)

    A závidím to víno s kamarádkou! Hned bych taky někam vyrazila.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)