🎁 Vyhlášení GIVEAWAY 🎁

by - 21.11.16


Moc děkuji všem zúčastněným! Dnes ráno jsem pomocí www.random.org vybrala vítěze a stal se jím komentář č. 13!
Gratuluji vítězce Nele Richterové!

Ozvala jsem se ti na email, tak snad se brzy ozveš :)

A vy ostatní nesmutněte, třeba zase brzy nějakou giveaway uspořádám.

...

Mějte se pěkně!

You May Also Like

4 komentářů

  1. Awesome product :D
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vítězce a doufám, že to zdaleka nebylo poslední giveaway, protože je to skvělé i jako inspirace. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taaak, jelikož tady nemáš žádný nový článek, kvůli školním povinnostem, tak jsem si řekla, že to okomentuji ještě jednou zde, abych ti dala vědět o mém malém giveaway, ne které bych tě chtěla pozvat. Protože Vánoce jsou o obdarovávání! ♥

      Vymazat
  3. Jéééé! Tady se to krásně rozjelo! Mám za tebe radost, jde vidět, že tě to baví a články jsou lepší a lepší!! Já začala od znova, tak uvidíme, snad to bude správný začátek. :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)