Vánoční odpočinek 🎄

27.12.16



Ano, žiju. A také jsem po delší době otevřela blog a rozhodla jsem se napsat článek. Jeden z mnoha, které mám v plánu napsat. jenže né vždy mi to vyjde časově aneb vysoká škola je ZLO. Konečně první týden od října, kdy nejedu do Brna. No na tu pohodu bych si zvykla.



Vánoce byly fajn, sice se mi Vánoční nálada dostavila až těsně před, ale jsem ráda, že vůbec přišla. I když mě mrzí, že jsem ani zdaleka nestihla vše, co jsem chtěla. Ale potřebovala jsem se zastavit pro proučeném prosinci. Takže jsem na nic spojeného se školou nesáhla od 22. prosince až do těď. Ale už bych pomalu zase měla začít. Což asi udělám hned po dopsání tohoto článku.



Bála jsem se, že ani nestihnu zajít na nějaké Vánoční trhy, ale nakonec mě zachránila Klárka, se kterou jsme si odskočily na punč a předaly jsme si dárky. I s Terezkou jsem se viděla, za což jsem moc ráda a už teď se ji omlouvám, že jsme nějak nestihly to vánoční video, které jsme spolu měly točit.



Nějak najednou dokážu ty prázdniny více ocenit a nemůžu se dočkat konce ledna a o to více se nemůžu dočkat letních prázdnin. Po zkouškovém se navíc musím zajít ostříhat, přečíst konečně pokračování Harryho Pottera, které jsem dostala na Vánoce, zajít si ven na výlet někam... Prostě vypadnout a odpočívat.



Co se dárků týče, ty byly super. Dostala jsem spoustu huňaťoučkých a teploučkých věcí a hromadu voňavých svíček a vosků, které však ještě nepálím, protože mám nějakou rýmu a skoro bych to necítila. Dále kosmetiku, vína, hry, jídlo a opravdu štědré příspěvky na letní prázdniny a o to více se na ně těším. Dále jsem dostala lístky na novoroční ples v lednu, který taky doufám, že bude fajn.



Doufám, že i dárky, které jsem rozdala já, udělaly obdarovaným radost. A já už bych se měla vrhnout zase na jinou činnost. Články budou, jen musíte být trpěliví a shovívaví.

Děkuji moc♡

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Krásny článok, tiež sa teším už na leto :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem pekný článok. mňa sa stále drží vianočná atmoška :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že jsi alespoň přes ty svátky měla nějakou tu pauzičku, protože fakt jedeš jak robot a vždycky je mi tě hrozně líto. :(
    Každopádně s videem si nedělej starosti, však po zkouškovém zase něco vymyslím a natočíme něco mimovánočního. :D ;) Užívej si ještě trošku těch Vánoc a pohody a hlavně si vyleč tu rýmu.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi důkazem, že vejška je brutální :D Držím palce, aby jsi to ale všechno zvládala!!
    Jinak moc hezké dárky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný článok :) Škoda, že u nás v meste nepadal vôbec sneh a tak tá vianočná nálada nebola až tak prítomná. Ja sa veľmi teším na jar, nech už je tu :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vánoční náladu taky dostala až těsně před, možná až ráno Štědrého dne a opadla mi den potom. Ty Vánoce jsou tak krátké... a dneska jdu ještě odstrojit stromek, už po nich zas nezbude ani památka.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji hodně štěstí při zkouškovém ! :)
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Klárko! :) Jakožto mého pravidelného čtenáře mám povinnost Ti oznámit, že můj blog přesídlil na jinou adresu! :) Více informací zjistíš na blogu původním - www.coffeewithdominique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)